//
کدخبر: ۱۲۹۲۵۲ //

سپاهان به رتبه دوم لیگ برتر فوتبال رسید

تیم فوتبال سپاهان با برتری ارزشمند سه بر یک مقابل فولاد خوزستان به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر رسید. بازی صنعت نفت آبادان و پیکان نیز به دلیل مشکلاتی که تماشاگران ایجاد کردند، نیمه تمام ماند.

سپاهان به رتبه دوم لیگ برتر فوتبال رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از فولاد خوزستان پذیرایی کرد و با ارائه نمایشی تهاجمی به برتری سه بر یک دست یافت.

شاگردان «امیر قلعه نویی» با کسب برتری در دیدار امروز با 13 امتیاز به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کردند.

قضاوت این دیدار که در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر برگزار شد را «بیژن حیدری» بر عهده داشت.

سپاهان که سخت در پی نخستین پیروزی خانگی خود در فصل جاری لیگ برتر بود، دیدار را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی از سوی «کی روش استنلی» مهاجم برزیلی به گل رسید.

سه دقیقه پس از آن، حرکت زیبای «مهرداد محمدی» و پاس او سبب شد تا «سعید آقایی» به راحتی هرچه تمام تر دومین گل میزبان را به ثمر برساند.

در دقیقه 43 «لوسیانو پریرا» مهاجم برزیلی فولاد که سالهاست در لیگ ایران حضور دارد، یکی از گل های خورده نماینده خوزستان را جبران کرد.

در دقیقه 66 پرتات اوت بلند «خالد شفیعی» با خروج ضعیف دروازه بان فولاد همراه شد تا «ساسان انصاری» سومین گلزن سپاهان لقب بگیرد و پیروزی تیمش را قطعی کند.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، سعید آقایی، خالد شفیعی، عزت پورقاز، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، حامد بحیرایی(میلاد سرلک)، ولادیمیر کومان(محمد کریمی)، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و کی روش استنلی

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، ایوب والی(رضا میرزایی)، نگچی لوپز، فرزاد جعفری، سینا مریدی، میلاد بدرقه، میثم دورقی، حسن بیت سعید، صابر حردانی، مهدی زبیدی و لوسیانو پریرا

در دیگر دیدار همزمان، صنعت نفت که شروع خوبی در فصل جاری نداشته است از پیکان تهران میزبانی کرد و در حالی که این بازی دو بر یک به سود پیکان در جریان بود به دلیل مشکلاتی که هواداران میزبان در دقایق پایانی ایجاد کردند، داور بازی را نیمه تمام اعلام کرد.

این دیدار حواشی زیادی داشت و اعتراضات «جاسم کرار» هافبک عراقی صنعت نفت به داور موجب شد تا هواداران میزبان نیز خشمگین شده و اشیای مختلفی پرتاب کند که با مصدومیت شدید کمک داور همراه شد.

همچنین چند هوادار صنعت نفت پس از درگیری با ماموران برقراری نظم به داخل زمین هجوم آوردند که این امر سبب گردید «موعود بنیادی فر» داور بازی، اعضای 2 تیم را به داخل رختکن فرستاده و بازی را نیمه کاره اعلام کند.

در دقیقه یازدهم تیم پیکان به گل دست یافت. در این دقیقه «مهدی مومنی» با حرکتی سریع توپ را در اختیار «شاهین ثاقبی» قرار دارد تا او با ضربه زمینی دروازه میزبان را باز کند.

این گل دوام چندانی نداشت و در دقیقه 26 «طالب ریکانی» هافبک تدافعی صنعت نفت با شوتی تماشایی کار را به تساوی یک بر یک کشاند.

در دقیقه 82 و در حالی که بازی شرایط برابری داشت «سامان نریمان جهان» هافبک باتجربه پیکان که تنها ثانیه ای از حضورش در میدان می گذشت از اشتباه مدافع میزبان استفاده کرد و گل دوم را به ثمر رساند.

این برای چندمین بار در فصل جاری لیگ برتر است که هواداران در ورزشگاه های مختلف با رفتارهای نامناسب خود موجب ایجاد مشکلات متعددی می شوند.

ترکیب صعنت نفت:

محمد دریس، حسین بغلانی(جعفر سلمانی)، وفا هخامنش، فردین عابدینی، محمد قریشی، حسین ساکی، طالب ریکانی، مصطفی احمدی(جاناتان بالوتلی)، اکبر ایمانی، میلاد جهانی و کرار جاسم

ترکیب پیکان:

وحید شیخ‌ویسی، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، مهدی مومنی، شاهین ثاقبی(مهدی شیری)، فراز امامعلی (سامان نریمان جهان) و محمد قاضی (عیسی آل‌کثیر)

همچنین عصر امروز در نخستین دیدار هفته هفتم لیگ برتر، تیم ماشین سازی تبریز در خانه خود با یک گل از سد پارس جنوبی گذشت تا با کسب اولین برد فصل، هفت امتیازی شود و پارس جنوبی هم هشت امتیازی باقی ماند.

برنامه سایر دیدارهای هفته هفتم:

*شنبه 31 شهریور/

استقلال خوزستان - ذوب آهن اصفهان/ ساعت 18:45

سایپا - نفت مسجدسلیمان / ساعت 18:45

نساجی مازندران - استقلال تهران / 19:30

*یکشنبه 1 مهرماه/

پرسپولیس - سپیدرود رشت / ساعت 18:45

پدیده مشهد - تراکتورسازی تبریز / ساعت 19

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان