//
کدخبر: ۱۲۹۲۴۸ //

بازیکنان ماشین سازی به توان خود ایمان آوردند

سرمربی تیم ماشین سازی گفت: با کسب پیروزی مقابل تیم پارس جنوبی جم شاگردانم به توان خود ایمان آوردند و برای ادامه بازی ها به این برد احتیاج داشتیم.

بازیکنان ماشین سازی به توان خود ایمان آوردند
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی جم با اشاره به اینکه از قبل پیش ‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم، افزود: پیروزی در این دیدار اعتماد به‌ نفس ما را برگرداند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز برای به دست آوردن این نتیجه خیلی تلاش کردیم و تا وقتی 11 نفره بودیم موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کردیم، اگرچه حریف هم چند موقعیت خطرناک داشت، اما در کل این ما بودیم که بازی را کنترل کردیم.

سرمربی تیم ماشین سازی ادامه داد: بعد از 10 نفره شدن تیم هم تلاش ‌کردیم نتیجه را حفظ کنیم و تعویض‌هایم جواب داد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که در بازی امروز کمی عصبانی بودید که قبلا سابقه نداشته است، گفت: بعضی وقت‌ها باید در کنار زمین آنقدر بالا و پایین پرید تا بازیکن متوجه شود که ما هم روی نیمکت به اندازه آنها به فکر پیروزی هستیم و همچنین این نوع احساس به وظیفه و مسئولیت بزرگی که برعهده خود می دانم بر می گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه داور در بعضی صحنه‌ها انتظارات را برآورده نکرد، سعی کردم با اعتراض‌هایم به داور بازی، بازیکنانم روی بازی تمرکز کرده و فکر خود را به اعتراض به داوری و مسائل غیرفوتبالی معطوف نکنند.

وی اعلام کرد: چند بازیکن تیم‌ ماشین سازی هستند که از ناحیه پا مصدومند که امیدوارم آنها هر چه زودتر شرایط بازی را پیدا کنند.

مهاجری در خصوص هری فروستر عنوان کرد: هری و سه بازیکن خارجی دیگر در تیم تراکتورسازی را من به این تیم دعوت کردم و به استعداد های هری اطمینان دارم و در ادامه بازی های تیم ماشین سازی از این بازیکن خارجی و با تجربه استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: بعد از دریافت گل تیم ما به هم ریخت

مهدی تارتار در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ماشین سازی افزود: تیم ماشین سازی بعد از اینکه تک گل بازی را بدست آورد به دفاع کشید و جانانه نتیجه بدست آورده را حفظ کرد و این وضعیت کار تیمی ما را به هم ریخت.

وی خاطرنشان کرد: تیمی که بعد از بدست آوردن گل تدافعی بازی کند، خیلی سخت می توان مقابل این تیم موقعیت بدست آورد و از این رو شاگردانم نتوانستند در ادامه بازی و حتی در نیم ساعت انتهایی بازی که تیم حریف 10 نفره شد موقعیت قابل قبول بدست بیاورند.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم در خصوص اخراج میربزرگی در دقیقه 90 بازی عنوان کرد: معتقد هستم بازیکنی که کارت قرمز می گیرد باید کارش ارزشمند باشد و در مورد میر بزرگی باید بگویم که وی در دقایق پایانی هوشمندانه خطا کرد و کار درستی انجام داد.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ برتر، برابر پارس جنوبی جم با تک گل رضا خالقی فر در دقیقه 3 به پیروزی رسید تا با کسب هفت امتیاز به رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال صعود کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۲۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان