//
کدخبر: ۱۲۹۱۵۲ //

آقای نخست وزیر به دنیای فوتبال می آید

نخست وزیر سابق انگلستان جدی ترین گزینه برای ریاست لیگ برتر انگلیس است.

آقای نخست وزیر به دنیای فوتبال می آید
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس گزارش روزنامه دیلی میل، تونی بلر، نخست وزیر پیشین انگلستان به عنوان یک کاندیدای احتمالی جانشینی ریچارد اسکودامور، رییس لیگ برتر انگلستان در نظر گرفته شده است.

بلر 65 ساله یکی از کاندیداهای ریاست لیگ برتر انگلستان است. از دیگر افرادی که به صورت غیر رسمی صحبت هایی از جانشینی آنها به عنوان ریاست لیگ برتر انگلستان به گوش می رسد، گاوین پترسون و رییس شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت، بارنی فرانسیس می باشد.

براساس گزارش میل، باشگاه های لیگ برتر انگلستان اعتقاد دارند بلر کاریزما لازم برای این پست را داشته و می تواند لیگ برتر انگلستان را به سطوح بالاتر ارتقا دهد.

اسکودامور در انتهای سال 2018 و پس از 20 سال بودن در پست ریاست لیگ برتر انگلستان ، این سمت را ترک خواهد کرد. اسکودامور 58 ساله که در سال 99 میلادی به ریاست لیگ برتر انگلستان رسید نقش مهم و کلیدی در ارتقا لیگ برتر فوتبال انگلستان در سطح بریتانیا و کل جهان داشت.

تونی بلر که طرفدار تیم فوتبال نیوکاسل است از سال 1997 تا 2007 نخست وزیر انگلستان بود و از زمان ترک پست نخست وزیری انگلستان، به عنوان مشاور به ارائه خدمات به بخش های خصوصی ، مخصوصا در بخش های نفت و معدن مشغول است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۱۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان