//
کدخبر: ۱۲۹۰۳۱ //

فولر: لیگ اروپا برای لورکوزن اهمیت زیادی دارد

بایر لورکوزن بعد از 554 روز امشب دوباره به رقابتهای اروپایی برمی‌گردد و در قالب رقابتهای لیگ اروپا در بلغارستان به مصاف تیم لودوگورتس رازگراد خواهد رفت. 

فولر: لیگ اروپا برای لورکوزن اهمیت زیادی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

رودی فولر مدیر ورزشی باشگاه بایرن لورکوزن در آستانه‌ی این دیدار مهم به دیدن بازیکنان تیمش رفت و برای روحیه دادن و بالا بردن هر چه بیشتر انگیزه‌ی آنها گفت:" ما می‌خواهیم با بالاترین نقطه برسیم، هم برای خودمان، هم برای باشگاه، هم برای هواداران و هم برای کل فوتبال آلمان".

این درحالی است که لورکوزن در فصل جاری بوندس‌لیگا شروع بدی داشته و در سه بازی اول خود سه شکست را پشت سرگذاشته. به همین خاطر روزنامه‌ی بیلد به نقل از رودی فولر اعلام کرد که او از احتمال تاثیرگذاری منفی این شکستها بر نمایش لورکوزن در اروپا نگران بوده و زنگ خطر را برای تیمش به صدا درآورده است.

رودی فولر در این باره گفت:" ما به شدت در تنگنا هستیم. یعنی بازیکنان لورکوزن و مربی تیم هایکو هرلیش باید هر طور شده در این بازی پیروز شوند تا با اعتماد به نفس ترمیم شده در چهارمین هفته‌ی بوندس‌لیگا به میدان بروند".

فولر در ادامه گفت:" ما می‌دانیم که لودوگرتس رقیب سرسختی است ولی هدف ما این است که از این گروه صعود کنیم و واقعیت این است که اگر بازی خوبی به نمایش گذاریم شانس زیادی برای پیروزی بر حریف بلغار داریم".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۰۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان