//
کدخبر: ۱۲۸۹۵۸ //

صحبت‌های عجیب کاسمیرو در مورد مودریچ

هافبک برزیلی باشگاه کهکشانی‌ها برخلاف دیگر هم تیمی‌هایش ستاره سابق رئال را شایسته توپ طلا می‌داند.

صحبت‌های عجیب کاسمیرو در مورد مودریچ
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال رئال مادرید که با درخشش بازیکانش در فصل گذشته لیگ قهرمانان بیش از نیمی از جوایز اروپا را از آن خود کردند حال به نظر می‌رسد توپ طلا هم به یکی از آنها برسد.

در حالی که بسیاری از بازیکنان کهکشانی‌ها و حتی سرمربی آنها لوکا مودریچ را شایسته توپ طلا می‌دانند و حتی در مورد این قضیه با خبرنگاران هم مصاحبه‌هایی داشتند اما برخلاف آنها کاسمیرو، هافبک مستحکم این تیم با وجود درخشش مودریچ اما کریستیانو رونالدو، هم‌تیمی سابقش که در این فصل به یوونتوس پیوسته است را لایق توپ طلا می‌داند.

کاسمیرو در گفتگویی اظهار داشت:

مودریچ فصل فوق‌العاده‌ای را چه با رئال و با تیم ملی کشورش پشت سر گذاشته است، اما فکر می‌کنم توپ طلا باید به رونالدو برسد به این دلیل که فصل گذشته او در رئال فوق‌العاده ظاهر شد.

در خصوص آ اس رم هم باید بگویم که تیم بسیار خوبی هستند زیرا فصل گذشته فراتر از انتظار ظاهر شدند و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کردند. با این تفاسیر برد بسیار خوب و ارزشمندی مقابل آنها به دست آوردیم. نمایش به مراتب قوی داشتیم و تنها در چند صحنه دچار اشتباه شدیم. نکته مثبت بازی این بود که بالغ بر 30 موقعیت ایجاد کردیم اما تنها 3 گل زدیم. امیدوارم به همین روند رو به جلو خود ادامه دهیم و از رقابت با حریفانمان دست نکشیم.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۹۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان