//
کدخبر: ۱۲۸۸۶ //

برانکو استاد مدیریت حواشی است/ کی‌روش نمی‌تواند چشمش را روی بازیکنان پرسپولیس ببندد

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت که برانکو حاشیه‌های اطراف پرسپولیس را خیلی خوب مدیریت کرده است.

برانکو استاد مدیریت حواشی است/ کی‌روش نمی‌تواند چشمش را روی بازیکنان پرسپولیس ببندد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ادموند بزیک در خصوص پیروزی 3 بر 2 تیم پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار داشت: پرسپولیس برای این بازی نسبت به دیدار مقابل الهلال یک برنامه‌ریزی متفاوت داشت. این بازی دو نیمه متفاوت داشت،‌ در نیمه اول پرسپولیس سوار بازی بود و یک گل زود هنگام و روحیه‌بخش زد. همین گل باعث شد 45 دقیقه اول کاملاً تحت کنترل پرسپولیس باشد و بتواند موقعیت‌های زیادی خلق کند.

 

وی افزود: طبیعی است وقتی در خانه حریف بازی می‌کنید تیم در نیمه دوم عقب بکشد. فکر می‌کنم بچه‌ها از دقیقه 65 به بعد خسته شده بودند و به همین دلیل یک مقدار تیم حریف روی دروازه ما فشار آورد و دو گل هم زد. بعد از آن بازیکنان پرسپولیس بازی را در دست گرفتند و موفق شدند نتیجه را تغییر دهند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد عملکرد مهدی طارمی در این دیدار و فرصت‌های زیاد گلزنی که توسط بازیکنان پرسپولیس از دست رفت،‌ تصریح کرد: من قبول دارم که طارمی  مقداری تمرکزش در زدن ضربه آخر کم است، ولی در فوتبال بعضی وقت‌ها نمی‌شود شما تمام توپ‌ها را تبدیل به گل کنید. به طور کلی وقتی دو گل می‌زنید و یک پاس گل می‌دهید، تبدیل به بهترین بازیکن زمین می‌شوید. همین که طارمی می‌تواند خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد خیلی خوب است اما این را هم قبول دارم که یک مقدار تمرکزش در زدن ضربه آخر کم است.

 

بزیک ادامه داد: نمی‌خواهم از طارمی دفاع کنم ولی شما هیچ جای دنیا نمی‌بینید که یک بازیکن سال گذشته آقای گل شده باشد و فصل بعد این انتقادها علیه او وجود داشته باشد. در لیگ برتر جزیره نیز جیمی واردی فصل گذشته آقای گل شده اما این فصل فقط پنج گل زده ولی این هجمه از انتقادها علیه‌اش نیست. این درست است که وقتی در پرسپولیس بازی می‌کنید انتظارات از شما بالا است اما اگر قرار باشد همه توپ‌ها تبدیل به گل شود، فوتبال تبدیل می‌شود به بسکتبال.

 

وی در مورد حواشی به وجود آمده و درگیری رامین رضاییان و علی‌ علیپور و اینکه چطور باید این حواشی مدیریت شود، گفت:‌ برانکو این حواشی را خیلی خوب مدیریت خیلی کرد. من بارها گفته‌ام مربی که در تیم است شناخت بهتری روی تیم دارد و بهترین تصمیم را می‌گیرد. شاید برانکو به دلیل این تصمیم حتی بازی با الوحده را هم واگذار می‌کرد اما به نظر من تصمیم درستی گرفت.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه در فوتبال همه گونه اتفاقی ممکن است بیفتد، گفت: به هر حال یک روز بازیکن شرایط روح مناسبی ندارد و همه اتفاقی ممکن است بیفتد. لیگ ما به اصطلاح حرفه‌ای است و بازیکنان باید بیشتر خودشان را کنترل کنند. به نظرم باشگاه بهترین تصمیم را در مورد این دو بازیکن خواهد گرفت.

 

بزیک در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود کارلوس کی‌روش بازیکنان پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است تصریح کرد:‌ کی‌روش کار درستی کرده است. شما اگر بخواهید از هشت ملی‌پوش خود چشم‌پوشی کنید کار برای خودتان هم سخت می‌شود. جلال حسینی کاپیتان تیم‌ملی است و شما نمی‌توانید انقدر راحت از این بازیکن بگذرید. کی‌روش شاید آن موقع که این حرف‌ها را زده عصبانی بوده است. او اگر بازیکنان پرسپولیس را دعوت نمی‌کرد باید تعجب می‌کردیم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان