تاریخ انتشار: 1397/06/29 01:06
کد خبر: 129666

منچستریونایتد- یانگ بویز؛ کیش و مات به سبک شیاطین سرخ/ پوگبا مرد اول شطرنج مورینیو

منچستریونایتد در اولین دیدارش در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان، در خانه یانگ بویز به پیروزی 3-0 رسید.
منچستریونایتد- یانگ بویز؛ کیش و مات به سبک شیاطین سرخ/ پوگبا مرد اول شطرنج مورینیو

شاگردان ژوزه مورینیو در این دیدار کار راحتی نداشتند  اما در نهایت با درخشش پل پوگبا توانستند به یک پیروزی دلچسب دست پیدا کنند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد اما تیم میزبان خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفت و نزدیک بود که در دقیقه 17 به گل برسد ولی واکنش عالی داوید دخیا، مانع از باز شدن دروازه شیاطین سرخ شد.

در حالی که بازیکنان یانگ بویز با ارائه یک نمایش خوب، تا اندازه ای یونایتدها را غافلگیر کرده بودند، این پل پوگبا بود که توانست در دقیقه 35 شاگردان مورینیو را پیش بیندازد. روی همکاری پوگبا با فرد بود که ستاره فرانسوی صاحب موقعیت شد و با یک شوت دیدنی، توپ را به طاق دروازه یانگ بویز کوبید.

 

بعد از این گل یونایتدها بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 43 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. ارسال لوک شاو در محوطه جریمه یانگ بویز به دست مدافع حریف برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. پوگبا پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه تماشایی، حساب کار را 2-0 کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم هم منچستریونایتد شروع بهتری داشت اما تیم میزبان رفته رفته پیش کشید. ولی باز هم این یونایتدها بودند که  در دقیقه 66 به گل رسیدند. این بار پوگبا در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را آنتونی مارسیال از زاویه ای نه چندان مناسب، تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

بازیکنان یانگ بویز که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی پیش کشیدند اما تلاش آنها برای رسیدن به گل ثمری نداشت و بازی با برتری 3-0 منچستریونایتد به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rppby

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تحقیر؛ آخرین خاطره رئال مادرید بدون رونالدو! (عکس)
روزهای سیاه سفیدپوشان؛