//
کدخبر: ۱۲۸۷۶۷ //

استقلال تهران مانع موفقیت پرسپولیس در آسیا؟!

با صعود پرسپولیس تهران به نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، آنها برنامه ای بسیار فشرده را در روزهای آتی پیش روی خود خواهند داشت که به ناچار در برنامه های بازی های خود می بایست تغییراتی را اعمال کنند.

استقلال تهران مانع موفقیت پرسپولیس در آسیا؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از نگاه خیلی ها می بایست اردوی سرخ ها را آرام تر و ایمن تر از قبل می کرد، اما با یادآوری برنامه پیش روی این تیم در لیگ برتر از سوی مسئولین فنی باشگاه، باز هم حواشی ها روی به این تیم آوردند.

پرسپولیس پیش تر زمزمه تغییر برنامه بازی های خود را در لیگ برتر به راه انداخته بود، چرا که اگر آنان می توانستند از سد الدحیل عبور کنند در یک کورس 10 روزه می بایست در دو بازی مرگ و زندگی ابتدا برابر استقلال و سپس برابر السد در خانه این تیم متمول قطری به میدان می رفت!

با مسجل شدن صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازماندن استقلال از این اتفاق مهم، سرخ ها رسما خواسته خود را به صورت کتبی به سعید فتاحی ریاست سازمان لیگ  برتر  ارجاع دادند تا او نیز این ماجرا را به اطلاع تیم رقیب دیرینه برساند و آنها نیز به صورت رسمی با این ماجرا مخالفت کنند.

این رفتار استقلالی ها از سوی پرسپولیسی ها به معنای برافروخته شدن آتش دشمنی ها بود! چرا که پرسپولیس انتظار داشت استقلال به این درخواستش پاسخ مثبت بدهد! اما آیا خواسته سرخ ها واقعا منطقی و شدنی بود؟! این سوالی است که هیچ از یک هواداران دو تیم در این روزها برای پیدا کردن پاسخ آن به خود زحمتی ندادند، چرا که جواب کاملا روشن و مبرا و البته به ضرر هواداران دو تیم بود!

پرسپولیس تهران به فاصله هر 5 روز می بایست دو دیدار خود را برابر استقلال و سپس السد برگزار کند! دربی تهران در تاریخ 5 مهر و دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ 10 مهر! این برنامه ریزی به لحاظ روزشماری کاملا منطبق با قوانین AFC و حتی FIFA است! شاید زیاده خواهی سرخ ها و تضمین دادن به استراحت خود در اینکه بازیکنانش متحمل هیچ فشاری شنوند باعث شده تا آنها چنین خواسته ای نامعقولانه را ارائه دهند که به طبع هر تیم دیگری غیر استقلال بود هم با آن موافقت نمی کرد!

برخی هواداران پرسپولیس مدعی شده اند که استقلال به دنبال سخت کردن کار تیم خود در آسیا با چنین درخواستی موافقت خود را اعلام نکرده است و تا تیمشان دچار فشار شود و پس از دربی با اردویی خسته راهی قطر شود  و در آنجا متحمل شکست شوند! شاید این ایده نیز بسیار احساسی باشد، چرا که استقلال تهران در این وضعیت بحرانی شدیدا نیاز به پیروزی در دربی دارد و این ماجرا می تواند به آنها روحیه ای دوباره بدهد! پس چرا باید آنها چنین فرصتی را از دست بدهند و کار پرسپولیس را راحت کنند؟ در این شرایط آیا آنها رقابتی سالم داشته اند؟ بهتر نیست پرسپولیس به دنبال شایستگی خود با طی کردن روال معمول مسابقات کارش را به پیش ببرد تا در صورت موفقیت بدون کوچک ترین حرف و حدیث ها روبرو باشد؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۷۶۷ //
ارسال نظر
 
  • تاج عشق

    درود
    شایداولین بار است در یک خبرگ زاری یک مطلب کاملا عادلانه و منطقی در م ورد تیم مورد علاقه‌ام می‌بینم. به امیدرو زی که تمامی مسابقات در فضای کاملا یکسان عادلانه و بدون تبعیض برگزار شود روزی ک ه هیچ تیمی نتواند هروقت دوست داشت بازیکن غیرقانونی بگیرد. و اگر تیمی جعل قرارداد کرد طبق قانون به دسته پایین تر رود و ه مه داوران شرافت را رعایت کنند و خیلی مس ایل دیگر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان