//
کدخبر: ۱۲۸۵۳۸ //

نقش هواداران در این برد پررنگ بود/ پرسپولیس ذهنیت برنده دارد

هافبک عراقی پرسپولیس ضمن تمجید از هواداران تیمش، ذهنیت برنده را عامل صعود قرمزها به مرحله بعد لیگ قهرمانان دانست.

 نقش هواداران در این برد پررنگ بود/ پرسپولیس ذهنیت برنده دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس با ثبت اولین شکست الدحیل در این فصل لیگ قهرمانان آسیا به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافت و در این مرحله باید برابر السد قطر قرار گیرد.

بشار رسن درباره برتری و صعود قرمزهای ایرانی به دور بعد گفت: در نیمه نخست روی یک ضربه شروع مجدد مرتکب اشتباه شدیم و دروازه ما باز شد. همین باعث شد تا فشار زیادی روی تیم ما باشد ولی پرسپولیس تیمی با ذهنیت برنده است. در نیمه دوم بسیار مصمم بودیم تا به بازی برگردیم و خوشبختانه همین هم شد و ما توانستیم به آنچه که می‌خواهیم در این نیمه دست یابیم.  

الدحیل با ۹ برد پیاپی به این بازی رسید و امیدوار بود با برتری در این دیدار به رکورد ۱۰ برد پیاپی در لیگ قهرمانان دست یابد که موفق به این کار نشد.  

هافبک عراقی در ادامه اضافه کرد: مشخص بود که الدحیل مانند شروع لیگ قهرمانان تیم قدرتمند همیشگی نبود و ما موفق به مهار آنها شدیم. باید به نقش هواداران هم اشاره کنم که حتی وقتی تیم ما عقب بود نیز به خوبی ما را تشویق کردند و باعث شدند تا ورزشگاه آزادی مکان سختی برای تیم‌های مهمان باشد. از همه هواداران تشکر می‌کنم. نقش آنها در این صعود پررنگ بود.  

او در ادامه به موضوع محرومیت باشگاه از جذب بازیکن اشاره کرد و گفت: ما امسال کار سختی داشتیم و چند بازیکن اصلی خود را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی هم به خدمت بگیریم و مجبور بودیم از تیم‌های جوانان باشگاه بازیکن اضافه کنیم. من خودم با مصدومیت در این دیدار بازی کردم. در بازی تیم ملی عراق مصدوم شده بودم و یکی دیگر از بازیکنان ما هم مصدوم بود. با همه این‌ها تلاش کردیم تا بتوانیم به هدفی که می‌خواهیم دست یابیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۵۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان