//
کدخبر: ۱۲۸۴۷۰ //

آیا دژاگه در برکناری توشاک نقشی داشت؟

اخراج یا جدایی جان توشاک تنها شش هفته از آغاز رقابت های لیگ برتر حالا بار دیگر یکی از پرطرفدارترین تیم های ایران در پروسه انتخاب مربی قرار گرفته است.

آیا دژاگه در برکناری توشاک نقشی داشت؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز پس از اتفاقات اخیری که در این باشگاه رخ داده و به پایان همکاری با جان توشاک، سرمربی سرشناس ولزی انجامید میهمان تلفنی برنامه نود بود. مالک تراکتورسازی در مورد مسائل و ابهامات اخیر پیرامون موضوع یاد شده توضیجاتی را ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

آیا دژاگه در برکناری توشاک نقشی داشت؟

محمدرضا زنوزی گفت:

    نه آقای دژاگه بازیکنی است که چنین کاری را بکند و نه ماجرا به گونه ای است که می گویند. آقای دژاگه را همه می شناسند و من همیشه از ادب این بازیکن شگفت زده بوده ام. در بازی با صنعت نفت آبادان به من گفتند که این بازیکن فقط پرسید که چرا مرا تعویض کردی؟ آقای توشاک هم در نشست خبری به این موضوع اشاره کرد که چندان مساله مهمی نبود.

توشاک استعفا داده است

محمدرضا زنوزی گفت:

    توشاک استعفا داده است و ما او را برکنار نکرده ایم و با توجه به اینکه استعفا داده دیگر به تبریز برنخواهد گشت. وی از طریق استانبول راهی کشورش شد. ضمن اینکه این سرمربی از برنامه های فدراسیون و سازمان لیگ بسیار انتقاد داشت.

سازمان لیگ به درخواست ما توجه نکرد

    پیش از بازی با صنعت نفت خواستار این بودیم که بازی ما با یک روز تاخیر برگزار شود؛ به سازمان لیگ نامه هم دادیم ولی کسی به درخواست ما توجهی نکرد. آقای توشاک چندین بار از ما خواستند ما هم صحبت هایی کردیم ولی یک سری اتفاقات در هفته های اخیر رخ داد که ایشان را دلزده کرد.

فرق بین تیم ها باعث تعجب توشاک بود

محمدرضا زنوزی گفت:

    آقای توشاک مربی بزرگی هستند و یکسری خطوط قرمز برای خودشان دارند. وقتی آمدند و یکسری بازیکن و امکانات را از ما خواستند و ما آنها را تهیه کردیم. این سرمربی قول قهرمانی را نداد اما قرار ما با او این بود که جزو مدعیان بوده و سهمیه آسیا را کسب کنیم. ولی روز به روز مشکلات و جای سوال های زیادی برای ایشان به وجود می آمد و مدام می پرسیدند که چرا تیم ها این همه باهم فرق دارند و به برخی تیم ها توجه بیشتر می شود. چرا حداقل تیم تراکتور یک روز بازی اش عقب نیافتاد؟!

توشاک ۲۰۰ هزار دلار گرفت و رفت

محمدرضا زنوزی گفت:

    ۶۰۰ هزار دلار مبلغ قرارداد توشاک بود و ۳۰ درصد آن را دریافت کرده بود. او فردی نبود که زیاد در تب و تاب پول باشد. از روز اول که با ایشان قرارداد امضا کردیم همان روز هم اعلام کردم که این قرارداد مشروط است و ما هر نیم فصل می توانستیم آن را کنسل کنیم. خیلی قرارداد خوبی با ایشان بستیم و همان موقع هم در رسانه ها اعلام کردم. ایشان نسبت به بسیاری از مسایل مقید بودند. اگر هم قرار هم باشد مبلغی به ایشان بدهیم تا پایان نیم فصل را حساب خواهیم کرد. اولا ایشان وقتی خودش استعفا می دهد پس قبول کرده که مبلغی را دریافت نکند همچنین قوانین را همه به خوبی می دانند و قرار نیست مبلغی به ایشان بدهیم.

جانشین توشاک چه کسی خواهد بود؟

محمدرضا زنوزی گفت:

    فعلا آقای تقوی مدیریت تمرینات را دارند. هیات مدیره در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد و من هم مشاوراتی به آنها می دهم. هنوز فرد خاصی را تعیین نکرده ایم ولی سرمربی آینده مان نود درصد به بالا خارجی خواهد بود.

ماشین سازی را می فروشم

    هیات مدیره ها و سهام داران ماشین سازی و تراکتورسازی باهم فرق دارد. همین جا هم اعلام می کنم هر کسی می خواهد بیاید و ماشین سازی را بخرد. خود من هم از این موضوع خسته شده ام.

صحبتی با کی روش نکرده ایم

محمدرضا زنوزی گفت:

    مذاکره با کی روش صحت ندارد و من چنین صحبتی انجام نداده ام. نمی دانم این مسائل از کجا نشات می گیرد و خودم هم از شنیدن آن تعجب کردم.

هر کس در تیم ما کار خودش را انجام می دهد

    به هر حال هیات مدیره و مدیرعامل کار خود را انجام می دهند و نباید این گونه زحمات آنها را نادیده گرفت. در تیم ما هر کس کار خودش را انجام می دهد و هیات مدیره و مدیرعامل نیز همواره تلاش می کنند و زحمات زیادی برای تیم می کشند.

ملاقات با سردار در روسیه

محمدرضا زنوزی گفت:

    یک ضیافت شامی بود و همراه با سردار که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران هست در آنجا حضور داشتیم. من سردار آزمون را بسیار دوست دارم او بازی های بسیار خوبی در عرصه ملی انجام داده و شایسته تقدیر است همانند تمامی بازیکنان تیم ملی که برای آن زحمت کشیده اند. من تک تک کسانی که برای تیم ملی تلاش می کنند را می بوسم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان