//
کدخبر: ۱۲۸۳۲۳ //

سوپرمن آهنین با شماره ۴ و بازوبند کاپیتانی

سیدجلال حسینی با درخشش در دیدار با الدحیل قطر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سوپرمن آهنین با شماره 4 و بازوبند کاپیتانی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس تهران در بازی مرحله برگشت لیگ قهرمانان آسیا با برتری مقابل الدحیل قطر برای دومین بار پیاپی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و حالا می‌تواند برای اولین بار جلوی چشم طرفداران خود این مرحله از آسیا را پشت سر بگذارد.

بی شک سیدجلال حسینی یکی از بازیکنان درخشان پرسپولیس در راه کسب این برد خوب بود. کاپیتانی که در انتهای بازی بالاتر از منشا و رسن به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و توانست برای دومین بار پیاپی ناجی پرسپولیس در آسیا لقب گیرد.

حسینی در این دیدار و به خصوص در نیمه دوم بازی بهترین عملکرد را از خود به جا گذاشت و درست در هنگامی که قرمزپوشان سراسر حمله بودند، با حضور به موقع خود در فاز دفاعی موقعیت‌های اندک الدحیل در را خنثی کرد. کاپیتان پرسپولیسی‌ها که تخصص خوبی در ضربات هوایی دارد، در انتهای مسابقه که الدحیلی‌ها به بازی هوایی روی آورده بودند به خوبی توانست خط دفاعی تیمش را رهبری کند تا فرصت چندان خطرناکی بر روی دروازه بیرانوند به وجود نیاید.

سوپرمن آهنین با شماره 4 و بازوبند کاپیتانی

اما لحظه کلیدی و طلایی سیدجلال حسینی در این دیدار در لحظه گل اول پرسپولیس رقم خورد. جایی که او برای استفاده از ضربه کرنر نفوذ کرده بود و توانست با یک ضربه پای چپ زیبا و دور از انتظار از یک مدافع، گل اول را درون لکومته قرار دهد. حالا هواداران پرسپولیس سید جلال را به چشم یک سوپرمن ناجی می‌بییند؛ درست به مانند بازی دور قبل لیگ قهرمانان که مرد آهنین قرمزپوشان با یک شوت غیر قابل مهار ناجی پرسپولیس شد و آن‌ها را به این مرحله رساند.

سوپرمن آهنین با شماره 4 و بازوبند کاپیتانی

اکنون پرسپولیس برای دومین سال پیاپی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و می‌تواند با درخشش بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، بشار رسن، منشا و علیپور برای اولین حضور در فینال آسیا را تجربه کرده و تاریخ ساز شود.

نکته جالب این است که حس کاپیتانی سیدجلال بعد از بازی هم ادامه داشت و او از گرشاسبی درخواست کرد که پاداشی معادل با بازیکنان به کادر تدارکاتی و بقیه اعضای تیم پرداخت شود تا به این واسطه آن‌ها هم انگیزه خوبی برای ادامه مسابقات آسیایی و لیگ برتر داشته باشند. پرسپولیس روز ده مهر اولین بازی خود از مرحله نیمه نهایی آسیا را انجام می‌دهد.

سوپرمن آهنین با شماره 4 و بازوبند کاپیتانی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۳۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان