//
کدخبر: ۱۲۷۴۲۷ //

لوپتگی به شایعه انتقال ملی پوش مکزیکی به رئال واکنش نشان داد

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، شایعات اخیر در مورد انتقال هکتور هررا، هافبک پورتو، به سانتیاگو برنابئو را رد کرد.

لوپتگی به شایعه انتقال ملی پوش مکزیکی به رئال واکنش نشان  داد
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد هررا با پورتو در پایان این فصل به اتمام می رسد و به همین دلیل او می تواند از ژانویه با هر باشگاهی که بخواهد وارد مذاکره بشود. در چنین شرایطی شایعاتی در مورد احتمال انتقال این ملی پوش مکزیکی به رئال منتشر شد.

اما لوپتگی که سابقه هدایت پورتو را هم دارد، با رد این شایعات، گفت:" شایعه انتقال هکتور هررا، ساختگی است. من در شهر پورتو نبودم. من با خانواده ام در تعطیلات بودم و دیداری با هکتور نداشتم."

سرمربی جدید رئال تاکید کرد که از بازیکنان فعلی تیمش راضی است و با همین بازیکنان هم کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی دارد.

" البته 24 بازیکن داریم که همگی می توانند در ترکیب اصلی قرار بگیرند. ما همیشه تلاش می کنیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم اما واضح است که بعضی ها بیشتر بازی خواهند کرد و بقیه کمتر. اما در ذهن من، ما فصلی طولانی در پیش داریم و همه باید برای زمانی که نیاز است، آماده باشند."

با جدایی کریس رونالدو از رئال، گرت بیل با بازی های خوبی که انجام داده، به ستاره اول کهکشانی ها تبدیل شده است. او در دیدار اخیر تیم ملی ولز مقابل ایرلند، نمایش درخشانی داشت و لوپتگی هم آماده است تا از او در دیدار فردا مقابل بیلبائو استفاده کند.

" او با شرایطی استثنایی برگشته است. او 180 دقیقه برای ولز بازی کرد اما زمان برای ریکاوری داشت."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۴۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان