//
کدخبر: ۱۲۷۲۰۸ //
تهدید بازیکن سردار بوکان:

به وقتش اسم‌تان را برملا می‌کنم

علی دایی و شاگردانش برخلاف پیش‌بینی‌ها برای دستیابی به جواز صعود مقابل تیم دسته دومی سردار بوکان با دردسر بزرگی مواجه شدند.

به وقتش اسم‌تان را برملا می‌کنم
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار بوکان که تحت هدایت پیروز قربانی در این مرحله از جام حذفی برابر سایپا قرار گرفته بود، در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه (دقیقه 120) شکست خورد و از دور جام حذفی کنار رفت. در این بازی پربرخورد و جنجالی شهریار شیروند، از تیم سردار بوکان با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

او در خصوص اتفاقات رخ داده و اخراجش از زمین گفت: صد در صد مطمئن هستم پنالتی ناحقی برای سایپا گرفته شد. بازیکن سایپا پایش را کشید و هر دو پنالتی گرفته شده برای این تیم نادرست بود. تبریک می‌گویم به علی آقای دایی و امیدوارم در مراحل بعدی موفق باشند.

شهریار شیروند درباره اینکه چطور با سابقه حضور در تیم‌های مطرح تراکتورسازی، سپاهان و ... اکنون سر از لیگ دسته دوم در آورده گفت: اتفاقاتی افتاد و زیر پای مرا خالی کردند که این شکلی شد. نمی‌خواهم اسم ببرم. رفتم قرارداد بستم اما به سرمربی گفتند و زیر پای مرا خالی کردند. به وقتش اسم آنهایی که ادعای‌شان می‌شود و روزگاری بازیکن این مملکت و مربی بزرگی بودند اما این اتفاقات را برای من رقم زدند را خواهم گفت. منتظرم این فصل تمام شود و بعد اسم آنها را خواهم گفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان