//
کدخبر: ۱۲۶۸۱۰ //

عکس جنجالی تیم ملی؛ تضادی زشت از تتوهای ستاره ایران + عکس

داستان تتوهای ستاره تیم ملی گویا پایان ناپذیر است.

عکس جنجالی تیم ملی؛ تضادی زشت از تتوهای ستاره ایران + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 اشکان دژاگه یکی از محبوب ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی ایران در سال های اخیر بوده است. اما همواره به دلیل وجود تتو های فراوان بر روی دست هایش با مشکلاتی مواجه شده است. این بازیکن در سال های ابتدایی ورودش به تیم ملی همواره با آستین بلند در میادین ملی حاضر می شد تا اینکه در دیدار های رسمی و خارج از کشور توانست با لباس آستین کوتاه به زمین برود.

-891357

اشکان دژاگه

یکی از کاپیتان های تیم ملی ایران با آغاز فصل جدید لیگ برتر سرانجام پا به فوتبال ایران گذاشت و با تذکرات و حاشیه هایی در قبال خالکوبی هایش مواجه گردید که موجب شد در تمامی دیدارهای لیگ برتر با لباسی آستین بلند در زیر لباس تراکتورسازی به میدان برود.

-110346

پنهان کردن دست توسط اشکان دژاگه به خاطر خالکوبی

در دیدار روز گذشته تیم ملی با ازبکستان اشکان در عکس تیمی ابتدایی بازی دست خود را از عکاسان حاضر در ورزشگاه پنهان کرد تا مبادا به دلیل پوشیدن لباس آستین کوتاه و نمایان شدن تتوهایش مورد بازخواست قرار بگیرد. البته جالب ترین نکته در این میان تفاوت در نحوه پوشش دست های دژاگه در تراکتور و تیم ملی است. به دلیل حضور تراکتور در لیگ برتر ایران اشکان با دست هایی پوشیده ولی در تیم ملی با لباس آستین کوتاه به میدان می رود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان