//
کدخبر: ۱۲۶۷۶۷ //

تیم نکونام با خط آتش پرانگیزه مقابل برانکو و پرسپولیس

جواد نکونام برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به عنوان مربی قدم خواهد گذاشت و باید شاگردانش را مقابل آماده ترین تیم سال های اخیر فوتبال ایران ارنج کند.

تیم نکونام با خط آتش پرانگیزه مقابل برانکو و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز دیدار معوقه پرسپولیس و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه شب آغاز می شود؛ دیداری که کسب نتیجه در آن برای هر دو تیم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

شاگردان برانکو از ۵ دیدار گذشته ۶ امتیاز را از دست داده اند و در سوی دیگر جواد نکونام که از ۵ دیدار گذشته ۵ امتیاز کسب کرده، قصد ندارد به هیچ وجه بازنده از زمین مسابقه خارج شود.

با توجه به دیدارهای گذشته نساجی و عملکردی که بازیکنان این تیم ارائه داده اند، می توان انتظار داشت نفرات زیر توسط نکونام فرصت بازی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس را به دست بیاورند.

در خط دروازه جواد نکونام حامد لک و امین رضایی را در اختیار دارد. کاپیتان سابق تیم ملی در آخرین دیدار خود از امین رضایی در چارچوب دروازه بهره برده است و این احتمال وجود دارد که در دیدار برابر پرسپولیس هم این تصمیم دوباره تکرار شود ولی تجربه بالای لک که بارها با تیم های مختلف در ورزشگاه آزادی به میدان رفته می تواند بار دیگر لک را به ترکیب اصلی قرمزهای شهر نساجی بازگرداند.

نکونام در بازی های گذشته از سیستم ۱-۳-۲-۴ بهره برده است و بعید به نظر می رسد در مقابل پرسپولیس هم تغییری در این آرایش ایجاد شود.

پس از اضافه شدن گولسیانی به ترکیب نساجی، نکونام به ترکیب مطلوب خود دست یافته و به احتمال فراوان خط دفاعی این تیم با گولسیانی و حامد شیری در قلب خط دفاعی و فرشاد فرجی و حمید دیوسالار به ترتیب به عنوان مدافعین راست و چپ شکل خواهد گرفت که عملکرد قابل قبولی در بازی های گذشته داشته اند.

در خط میانی آبشک از دیدارهای ابتدایی نقشی کلیدی یک خط جلوتر از مدافعین داشته است و با اضافه شدن احمد عبدالله زاده که از نفت آبادان جدا شد، کفه ترازو در میانه میدان به سود نساجی تغییر کرده است و این موضوع از این جهت حائز اهمیت است که در بازی هایی که پیش از اضافه شدن عبدالله زاده شاگردان نکونام انجام داده بودند، از دست دادن میانه میدان یکی از چالش های اصلی نکونام بود.

شماره ۱۰ نکونام هم علی اصغر عاشوری خواهد بود که از خلاقیت و قدرت تهاجمی بالایی برخوردار است و به خوبی نیز به عنوان مهاجم دوم خود را به محوطه جریمه می رساند.

در پست وینگر چپ انتخاب اول نکونام سجاد آشوری است که فصل گذشته بازی های خوبی در خونه به خونه انجام داد ولی در پست وینگر چپ ابهاماتی وجود دارد؛ در صورت آماده بودن امید سینک این بازیکن در پست وینگر چپ به کار گرفته می شود ولی در صورتی که شرایط برای حضور این بازیکن مهیا نباشد، مانند بازی گذشته نکونام از علی شجاعی بازیکن فصل گذشته سایپا استفاده خواهد کرد؛ این بازیکن که در تیم امید هم حضور داشت، بیشتر به عنوان مدافع چپ و راست استفاده می شد ولی نکونام یک خط جلوتر از شجاعی استفاده می کند.

در نهایت تک مهاجم قرمزپوشان نساجی هم محمد عباس زاده خواهد بود که به ورزشگاه آزادی بازخواهد گشت و انگیزه های فراوانی برای نشان دادن توانایی های خود مقابل مربی ای دارد که دست رد به سینه او برای حضور در پرسپولیس زد.

ترکیب احتمالی نساجی مازندران برابر پرسپولیس:

امین رضائی- فرشاد فرجی، حامد شیری، جورجی گولسیانی، حمید دیوسالار، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، علی اصغر عاشوری، سجاد آشوری، علی شجاعی و محمد عباس زاده.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان