تاریخ انتشار: 1397/06/20 21:16
کد خبر: 130772

رونمایی از پادشاه اروپا در میادین اروپایی تا یک هفته دیگر

تنها ۷ روز تا آغاز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده تا آقای ملقب به پادشاه اروپا با انگیزه های متفاوت در میادین اروپایی حاضر بشود.
رونمایی از پادشاه اروپا در میادین اروپایی تا یک هفته دیگر

در فاصله ۷ روز مانده به آغاز رقابت های لیگ قهرمانان اروپا موجی از هیجانات و ذوق زدگی ها در میان هواداران باشگاه ها به وجود آمده است تا از فصل ۲۰۱۸_۲۰۱۹ لیگ قهرمانان به عنوان جذاب ترین فصل اروپایی به دلیل نزدیکی به جام جهانی یاد شود.

فصل پیش رو برای رونالدو متفاوت از یک دهه پیش خواهد بود چرا که او دیگر محبوب رئال مادرید و سانتیاگو برنابئو نیست و شاهد موجی منفی علیه خود است زیرا او به مادرید پشت کرد و با بیانکونری ها همسو شد.

هرچند که حالا خانواده آنیلی و بیانکونری ها پشتیبان و همراه او تلقی می شوند اما در این مسیر نمی توان گفت که او همان جایگاه تثبیت شده همیشگی را دارد حداقل فعلا!  وی در یوونتوس چالشی خود ساخته را رقم زده است که اگر سربلند از آن خارج نشود قطعا با مشکلات بسیاری رو به رو خواهد شد.

شماره ۷ رئال مادرید حالا بر تن ماریانو خواهد بود تا دیگر اثری از آن سوپر استار بزرگ پرتغالی در ترکیب کهکشانی ها نباشد، هرچند که حالا این قدرت در پیراهن گورخر های تورین دیده می شود اما این قدرت نیاز به اثبات دوباره دارد. شماره و نامی که در سه فصل گذشته رقابت های لیگ قهرمانان اروپا جام قهرمانی را بالای سر خود برده، در یوونتوس نیز با انتظاراتی بسیار بالا روبرو خواهد بود، کار او سخت تر از هر زمانی خواهد بود، چرا که این بار او با حجم عجیبی از نفرت کارش را در لیگ قهرمانان آغاز می کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458wqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری/ زیدان رسماً استعفا داد