//
کدخبر: ۱۲۶۴۴۳ //

پرسپولیسی متعصب در جواب سوال عجیب پای محسن فروزان را به میان کشید!

مدافع باتجربه پارس جنوبی جم گفت: پارس پرسپولیس دوم است؟ مگر پارسال فروزان استقلالی اینجا نبود؟

پرسپولیسی متعصب در جواب سوال عجیب پای محسن فروزان را به میان کشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن بنگر را می توان یک الگوی مناسب برای بازیکنان جوان فوتبال ایران دانست؛ بازیکنی که بعد از طی کردن دوران فوق العاده در تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و سپاهان حالا در ۳۹ سالگی همچنان از نظر بدنی شرایط خوبی دارد و در لیگ برتر توپ می زند. محسن بنگر بعد از روند خوبی که سال قبل در نفت تهران داشت، حالا در لیگ هجدهم پیراهن پارس جنوبی جم را برتن می کند و امیدوار است بتواند روزهای خوبی را در این تیم سپری کند.

محسن بنگر در گفت و گویی درباره حضورش در پارس جنوبی، شرایط بدنی خودش، انتقادهایی که به سن او می شود و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

پارس جنوبی را دوست دارم و اینجا راحتم

    من قبل از اینکه به پارس جنوبی بروم، چند ماه با تیم تمرین نداشتم و کمی بدنم عقب بود. با این حال روز به روز بهتر شدم و الان تقریبا آماده ام. البته ۱۰، ۲۰ درصد دیگر جا دارد که بدنم بهتر شود که به این سطح می رسم. پارس جنوبی را هم دوست دارم؛ در این تیم رفاقت ها زیاد است و کادرفنی خوبی بالای سر تیم است. مدیریت باشگاه آقای رضاییان هم آدم خوبی است و اینجا راحت هستم. کاری به کار کسی ندارم و کسی هم کاری به من ندارد. از شرایطم راضی هستم و دوست دارم در اینجا بهترین بازی هایم را انجام بدهم.

پرسپولیس دوم؟ مگر پارسال فروزان استقلالی اینجا نبود؟

    این حرف ها درست نیست؛ رحمان احمدی از پیکان به پارس جنوبی آمد، محمد نوری از تراکتورسازی آمد و روح الله سیف اللهی از سیاه جامگان. خود من هم از نفت تهران به پارس جنوبی پیوستم. این مساله درست نیست که بگویند ما پرسپولیس دوم شده ایم و من اصلا نمی دانم یعنی چه! مگر پارسال که محسن فروزان که استقلالی است، اینجا بازی نمی کرد؟ چرا الان شده ایم پرسپولیس دوم؟ این مسائل را قبول ندارم.

بازیکنان جوان پارس احترام نگه می دارند

    سعی می کنم که تجربیاتم را به بازیکنان جوان تر انتقال بدهم. روی نیمکت، داخل هتل و هر جایی که باشیم، سعی می کنم به جوان تر ها کمک کنم. بازیکنان ما همه بچه های خوبی هستند که احترام نگه می دارند. من هم برایم فرقی نمی کند، اگر بازی کنم یا نکنم هدفم موفقیت تیم است که انشاالله با همت جمعی به آن می رسیم.

نتوانستند جای من و سیدجلال و پژمان را بگیرند، زورشان آمده

    سن در فوتبال یک عدد است؛ شما اگر به تمرینات ما بیایید می بینید که من زودتر از همه می آیم و دیرتر از همه می روم. فوتبالیست باید بدنش سالم باشد و خوب زندگی کند. بازیکنی که خوب تمرین کند، می تواند خوب بازی کند. انتقادها از سن من را کسانی انجام می دهند که می خواستند افراد دیگری را جای امثال من، سیدجلال، پژمان منتظری و … به فوتبال بیاورند اما حالا که به هدفشان نرسیدند، زورشان آمده و می گویند سن بنگر و بقیه بالا است.

امیدوارم در بازی های رسمی گل بزنم

    خداراشکر می کنم که در دو بازی تدارکاتی قبلی پارس جنوبی توانستم برای تیمم گلزنی کنم. امیدوارم در بازی های رسمی نیز بتوانم گل بزنم و جواب اعتماد تارتار و رضاییان را به خوبی بدهم.

می خواهیم سهمیه آسیایی بگیریم

    دوست داریم با پارس جنوبی جم در بالای جدول باشیم و انشاالله سهمیه آسیایی بگیریم. البته این تیم مهره های زیادی را در ابتدای فصل از دست داده اما تیم خوبی است و با تلاش زیاد امیدوارم سهمیه آسیایی بگیریم و دل مردم جم را خوشحال کنیم.

همه به لیگ دویی ها خوردند، ما به پیکان

    همه تیم های لیگ برتری در جام حذفی به تیم های لیگ یکی و دویی خورده اند، اما ما باید با پیکان بازی کنیم. عیب ندارد. این بازی هم خوبی های خودش را دارد. انشاالله جام حذفی را قوی شروع کنیم. ما هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم. حریف مان پیکان است که کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم خدا به ما نگاه کند و بتوانیم تا آخرین روز در جام حذفی بمانیم.

امیدوارم پرسپولیس و استقلال صعود کنند

    پرسپولیس و استقلال هردو بازی رفت خود مقابل تیم های قطری را واگذار کردند. به هر حال هردوی آنها سهمیه ایران هستند و ما به عنوان هوادار فوتبال دعا می کنیم که در بازی برگشت جبران کنند و هردوی آنها به نیمه نهایی برسند تا در جمع ۴ تیم برتر آسیا دو نماینده باشیم.

گوش به حرف های بعضی نمی دهم

    تا زمانی که بدنم خوب باشد، بازی می کنم. به حرف های بعضی هم گوش نمی دهم. تا زمانی که بتوانم در لیگ برتر بازی کنم، جلو می روم و اگر هم نشد، دیگر نیستم. شاید امروز، شاید فردا، شاید یکماه یا یکسال دیگر. معلوم نیست. تا هر زمانی که بدنم خوب باشم، جلو می روم و بازی می کنم.

از مردم جم تشکر می کنم

    از مردم شهرستان جم بابت محبتی که به من داشتند، تشکر می کنم. آنها واقعا به من لطف داشتند و با اینکه گلزنی وظیفه من نیست اما امیدوارم در بازی های رسمی بتوانم گل بزنم و لطف شان را جبران کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان