//
کدخبر: ۱۲۶۴۴۰ //

تغییر جنجالی شفر مقابل السد: حسین حسینی باز می گردد!

سید حسین حسینی با وجود نیمکت نشینی های متوالی در این فصل اما باز هم مورد اعتماد کادر فنی تیم ملی قرار گرفت تا شانس بازی مقابل ازبکستان را داشته باشد.

تغییر جنجالی شفر مقابل السد: حسین حسینی باز می گردد!
به گزارش فرتاک نیوز،

سید حسین حسینی بعد از ثبت رکورد گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران در آخرین لحظات از تجربه حضور در جام جهانی بازماند تا جزو سرشناس ترین غایبان تیم ملی در روسیه لقب بگیرد. گلر شیرازی که انتظار می رفت در لیگ هجدهم همچنان مرد شماره یک استقلال باشد به یکباره از افکار شفر خارج شد تا باز هم پشت خط مهدی رحمتی باقی بماند، اتفاقی که به مذاق او خوش نیامد تا حواشی زیادی برای او رقم بزند.

اما با این وجود نیمکت نشینی های حسین حسینی در استقلال چندان در افکار کارلوس کی روش که قبل از جام جهانی مدام این دروازه بان را در فهرست مدعوین به اردوها قرار می داد، تغییری ایجاد نکرد تا سیدحسین امشب امیدوار به تجربه یکی دیگر از بازی های ملی خود برای دقایقی باشد. سفر با ایران به تاشکند اما برای حسینی یک تغییر بزرگ تر نیز در پی خواهد داشت چون از اردوی استقلال خبر می رسد او در بازگشت از این سفر ممکن است دوباره انتخاب اول مربی آلمانی در بازی حساس با السد در دوحه باشد.

استقلالی ها که اوایل هفته آتی راهی دوحه می شوند تا در بازی برگشت با السد آخرین امیدهای خود برای ماندن در رقابت های آسیایی و رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کنند برای جبران شکست ۳-۱ تصمیم به ایجاد تغییراتی در ساختار تیمی خود دارند که یکی از تغییرات مد نظر وینفرد شفر بازگرداندن سید حسین حسینی به دروازه این تیم و نیمکت نشینی احتمالی رحمتی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان