//
کدخبر: ۱۲۶۳۷۴ //

اتفاقی بی‌سابقه در ۲۰ سال گذشته که منجر به باخت ایتالیا مقابل پرتغال شد

در شبی که آتزوری دومین بازی بدون برد خود را در لیگ ملت‌های اروپا تجربه کرد، اتفاقی کم نظیر رخ داد.

اتفاقی بی‌سابقه در ۲۰ سال گذشته که منجر به باخت ایتالیا مقابل پرتغال شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی ایتالیا شب گذشته (دوشنبه) در دومین بازی مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا در شرایطی در لیسبون مقابل تیم ملی پرتغال تن به شکست یک بر صفر داد که در این بازی هیچ یک از بازیکنان تیم یوونتوس در ترکیب آتزوری به میدان نرفتند، اتفاقی که در 20 سال گذشته بی‌سابقه بود.

از دو دهه پیش تا شب گذشته سابقه نداشت که تیم ملی ایتالیا در یک بازی رسمی بدون حتی یک بازیکن از بانوی پیر به زمین مسابقه برود اما روبرتو مانچینی این اتفاق را رقم زد.

ایتالیا برای این بازی با ترکیب اصلی متشکل از دوناروما، لاتزاری، کالدارا، رومانیولی، کریشیتو (دومنیکو74)، کریستانته (بلوتی 79)، جورجینیو، بوناونتورا، زازا، ایموبیله (براردی 59) و کیه‌زا به میدان رفت.

دلیل اصلی که روبرتو مانچینی تیمش را با چنین ترکیبی به میدان فرستاد، تست بازیکنانش برای آزمون‌های بزرگ بعدی از جمله مقدماتی یورو 2020 است و به همین دلیل او 9 بازیکن از 10 بازیکنی که در ترکیب آتزوری برای بازی قبلی‌اش مقابل لهستان به میدان رفتند را تغییر داد.

بازیکنانی که مقابل پرتغال بازی کردند، از تیم‌های میلان، رم، تورینو، لاتزیو، فیورنتینا، اسپال، جنوا و چلسی بودند.

آخرین باری که ایتالیا در یک بازی رسمی بدون هیچ بازیکنی از یوونتوس به میدان رفت در پیروزی 3 بر صفرش مقابل کامرون در جام جهانی 1998 بود.

اگرچه مانچو در این بازی به هیچ یک از بازیکنان یوونتوسی‌اش بازی نداد، اما باز هم یک بازیکن از یوونتوس در میدان حضور داشت و او ژوائو کانسلو، دفاع راست این تیم بود که برای پرتغال بازی می‌کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان