//
کدخبر: ۱۲۶۳۷ //
لطف خدا همیشه شامل حال من بوده است.

آرش ملک:برق جدید شیراز نیاز به توجه بیشتری دارد/ ۱۰ قدم تا لیگ یک باقی مانده است

گلرجوان وآینده دار وشماره یک اسبق فجر و حال حاظر برق جدید در گفت‌گویی بسیار جالب، از زندگی شخصی‌اش و آغاز فوتبالش صحبت کرده است.

آرش ملک:برق جدید شیراز نیاز به توجه بیشتری دارد/ 10 قدم تا لیگ یک باقی مانده است

به گزارش فرتاک نیوز؛ آرش ملک علیایی دروازه‌بان جوان وآینده دار کشورمان  با حضور در دفتر فرتاک نیوز درشیراز، دقایقی به گفت‌وگو با خبرنگار ما  نشست و درباره گذشته‌اش در باشگاه فجر و همچنین در بخش جالبی از صحبت‌هایش به سختی‌هایی که در زندگی شخصی متحمل شده، اشاره کرد و گفت که روزگاری همراه با فوتبال بازی کردن، در جاهای مختلف کار می‌کرده تا بتواند زندگیش رابچرخاند.

 

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال برق جدید می‌گوید فوتبالش را به نوعی مدیون همه ی کسانی است که برایش زحمت کشیده اند . در ادامه گفت‌وگوی اختصاصی فرتاک نیوز را با آرش ملک علیایی  می‌خوانید.

 

 

فرتاک نیوز: ابتدا می‌خواهیم از آغاز فوتبالت صحبت کنیم. چه اتفاقاتی رخ داد که فوتبالیست شدی؟

زمانی که فوتبال بازی کردن را انتخاب کردم  8سال داشتم وبه تیم پویش شیراز رفتم،۲سال درآن باشگاه  بودم که به تیم برق شیراز ملحق شدم،تا13سالگی درباشگاه برق بودم که تو همین مدت به تیم منتخب استان وانتخابی تیم ملی راه یافتم.

فردی به نام حمیدچراغی که در شیراز  مربی دروازه بان ها بود در تست های تیم منتخب استان مرا دید و مورد تایید فنی قرار داد، سپس با خودش مدتها  کار کردم و الحق از لحاظ فنی خیلی به من کمک کرد و طی این سالها، به راهنمایی ایشان ،به تیم وصال شیراز رفتم.

 

فرتاک نیوز: پس از بازی درتیم وصال چه اتفاق دیگری برایت رخ داد که در ادامه به تیم پایه‌های  فجر رفتی؟

آقای فرزاد مهکویی  مربی پایه‌های فجر،بازی من را دید و در ادامه من را انتخاب کرد که به تیم آن‌ها بروم و در لیگ برتر نوجوانان کشور بازی کنم،در آن سال ها من از لحاظ سنی ۲-۳سال از بقیه کوچکتر بودم ولی ایشان به من اعتقاد داشت وخدا راشاکرم که توانستم جواب اعتماد ایشان را بدهم، از این جا بود که وارد باشگاه فجر شدم و برای این تیم بازی کردم. البته درآن زمان هم که در باشگاه فجر  هم بازی می‌کردم باز هم مشکلاتم پابرجا بود. از همان اوایل حضورم درفجر احساس خیلی خوبی داشتم چون وارد تیمی شده بودم که واقعا دوستش داشتم.

 

فرتاک نیوز:اولین قراردادی که با باشگاه فجر  منعقد کردی چه زمانی بود؟

فکر میکنم سال 1386 اولین قراردادم با باشگاه برق شیراز بود که این قرارداد مربوط به دوره ۱۲و۱۳سالگی بود.

 

فرتاک نیوز: چه شد که در ادامه به رده‌های بالایی فجر رسیدی؟

خب من بخاطر شرایط سنی که عرض کردم 3سال در تیم نوجوانان بودم و تقریبا در شیراز شناخته شده بودم در رده سنی خودم.سپس سن من جوانان شد.

سال اول جوانان در خدمت مربی خوب وبا اخلاق شیراز آقای جعفر زارع بودم که تیم خوبی داشتیم و از روی بدشانسی با تفاضل گل از گروه بالا نرفتیم.

سال دوم جوانان در خدمت مربی باشخصیت وخوب شهرمون آقای سید محمدرضا حسینی بودم که از آن سال بازی ها در یگ گروه برگزار شد و تیم خوب ما پنجم ایران شد.

درسال سوم و مهمترین سال فوتبالی ما دررده سنی جوانان در خدمت مربی سازنده وپاک شیراز آقای اسماعیل زارع بودیم، من قبلا ازاینکه ایشان مربی جوانان فجر شوند با ایشان در تیم منتخب آموزشگاه کشور هم همکاری داشتیم که نایب قهرمان کشور شده بودیم واز روحیات ایشان خبر داشتم، خب در آن سال تیم خوب ویکدستی را جمع کردیم وخداروشکر بعدازسال های تونستیم تیم جوانان فجر را قهرمان کنیم ومن در آن سال به لطف هم تیمی هایم بهترین دروازه بان جوانان ایران با رکورد ۲۲بازی و ۷گل خورده شدم.

در آن زمان آقای محمود یاوری که مربی بزرگسالان فجر   بود، باهماهنگی باسرمربی جوانان فجر من رابه تمرین دعوت کردند. 

 

فرتاک نیوز:از وضعیتت در امیدها فجر بگو. چه اتفاقی رخ داد که به رده امیدها  رفتید؟

در آن زمان خب خدایی تیم هایی بودن که مرا میخواستند با شرایط مالی خوب ولی من ترجیح دادم در تیمی بازی کنم دوسش داشتم.

 

فرتاک نیوز: پس این گونه شد که رسما به تیم امیدهای فجر پیوستی واین شد شروع موفقیت های شما؟

بله همین طور است. وقتی به تیم امیدهای فجر پیوستم، همگی عزم خودمون رو جذب کردیم که بازهم کار بزرگی کنیم وفقط به فکر قهرمانی باشیم،

خداروشکر در سال امیدها هم خدا به ما لطف کرد و درایت آقای اسماعیل زارع و همکارانشون آقایان ریاستی وصفرزاده و الحق حمایت های همه جانبه ی مدیرعامل وقت جناب سرهنگ جعفری  توانستیم قهرمان بشویم ودست به کار بزرگی بزنیم.

 

فرتاک نیوز: چه شد که بالاخره از تیم امیدها به تیم بزرگسالان فجر رسیدی و در این تیم بازی کردی؟ در دوره مربی‌گری کدام سرمربی به تیم بزرگسالان رفتی؟

خب من هنوز ۱سال دیگر سنم امید بود ولی میخواستم در رده ی بزرگسال بازی کنم چون این توانایی رو در خودم میدیدم،

ابتدا من با رزومه ی خوبی که داشتم به گسترش فولاد تبریز رفتم که در آن زمان آقای تارتار سرمربی بودند ولی به دلیل یه سری از مسائل بعداز ۱ماه تمرین قردادم را فسخ کردم وبه شیراز برگشتم،

در آن مقطع آقای کلانتری سرمربی تیم بود و نظر مثبتی به بنده داشتند ومنم بازهم ترجیح دادم جایی باشم که دلم هست وبه تیم بزرگسالان فجر رفتم، در آن سال با وجود اینکه سن من امید بود ولی آقای کلانتری چندتا میدان به داد. منم خداروشکر فکر میکنم جواب اعتماد ایشان را دادم.

البته من سال قبل که تیم لیگ برتر بود در تیم بزرگسالان حضور داشتم که آقای پیروانی وسپس آقای یاوری مربی تیم بودند ولی هرگز فرصت بازی پیدا نکردم.

 

فرتاک نیوز: پس از آن با همه پیشنهادات چرا به لیگ دو امدی؟

اول ازهمه من خیلی دوست داشتم فجر بمونم ولی به دلایلی نشد، ولی خب خدایی چندتا تیم لیگ یکی بودن که با من صحبت کرده بودند ولی من با صحبت هایی که با آقای وحید رضایی داشتم ترجیح دادم شیراز بمونم وبه تیم شهرم کمک کنم.

 

فرتاک نیوز: در ادامه شکاری سرمربی برق جدید شد دراین باره صحبت کن؟

این یک تصمیمی بود که باشگاه گرفت و اینجا جا دارد از زحمت های وحیدرضایی و همکارانشون تشکر کنیم،ایشان برای تیم خیلی زحمت کشیدند، آقای شکاری هم مربی نام آشنای وکاربلد  شیرازی هست که مربی ما شده اند و برای سربلندی تیم تلاش می کنند .

 

فرتاک نیوز: درباره باشگاه برق جدید بیشتر صحبت کن؟

باشگاه برق جدید ۲سال است که از تاسیس آن میگذرد ولی در این مدت  پیشرفت خوبی داشته است، این تیم شخصی اداره می شود و آقای بردبار به تنهایی نمی توانند از پس این همه مشکل بر بیایند،امیداورم مسئولین بیشتر حمایت کنند تا بار دیگر شهرمان شیراز باعث غرور مردمانش شود.

 

فرتاک نیوز: نظرت درباره فجر وشرایط بحرانی که دچارشده چی است؟

(کمی بعض میکند وبا مکثی پاسخ میدهد )واقعا متعجب شدم و نمیتوانم  شرایط فعلی، فجر دوست داشتنی رو هضم کنم، امیدوارم مسئولین هرچه سریعتر به داد این تیم برسند و فجر را از این وضعیت بحرانی نجات دهند.

 

فرتاک نیوز: اگر صحبتی با مسولان وهواداران دارید خوشحال می شویم بشنویم؟

تیم برق جدید الان شرایط خوبی دارد و ما برای رسیدن به لیگ یک ۱۰بازی سرنوشت ساز پیش رو داریم .

هربازی برای ما یک فینال محسوب میشود، از هم استانی های عزیزم، خواهش میکنم تیم ما را در بازی ها خانگی تنها نگذارند چون ما به حمایتشون شدید نیاز داریم و از مسئولان محترم تقاضا دارم تیم را در این راه سختی که پیش رو داریم تنها نگذارند و ما را حمایت کنند، چون هدف ما خوشحالی مردم فارس وشهر شیراز هست و برای سربلندی این استان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد

 

فرتاک نیوز: صحبت پایانی؟

 جا دارد از همه کسانی که برای من زحمت کشیده اند تشکر کنم و به طور ویژه از آقای دکتر رضانظری که واقعا میتونم به جرات بگم در حق من پدری کردن تشکر داشته باشم و انشالله بتوانم جواب زحماتشون را بدم.

ولازم میدانمم از مربیانی که برای بنده حقیر زحمت کشیدند آقایان: پیروانی،کلانتری، وحید رضایی، مهردادشکاری،مسعودمقیم،اسماعیل زارع، حمیدچراغی،صفرصفرزاده،امین عوض پور،امیرحسین ریاستی،امین عشوری،مجتبیافشارجعفرزارع،محمدرضاحسینی،مسعودصالحی،هومنحمیدی،قاسمجنگجو،وحیدمرادی،رحیم خدایاری،امین زارع،فرزاد مهکویی،اسدالله عزیزی،نکومند،بهرامی،انصاری، توللی

فرحی و۰۰۰ که حضور ذهن ندارم تشکر نمایم.

 

گفت وگو از: علی اکبر زارعی

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان