//
کدخبر: ۱۲۶۲۳۳ //

واکنش امید نورافکن به حضور نداشتن در جاکارتا

امید نورافکن با اینکه حضور پر رنگی در ترکیب تیم شالروا ندارد اما با جدیت تمرینات خود را در این تیم بلژیکی دنبال می کند و امیدوار است با تلاش شرایط را به سود خود تغییر دهد.

واکنش امید نورافکن به حضور نداشتن در جاکارتا
به گزارش فرتاک نیوز،

امید نورافکن می گوید:

    به خاطر فیفا دی پیش رو دو روز تعطیل بودیم. بعد از تعطیلات یک بازی دوستانه انجام دادیم که من بازی کردم. خب اگر بخواهم به واقعیت اشاره کنم شرایطم اکنون در تیم مطلوب نیست. یک سری اشتباهاتی داشتم که در به وجود آمدن این شرایط تاثیر گذار بوده. اما نگاه امیدوارانه ای به ماه های پیش رو دارم و همه تلاش خود را بکار می گیرم تا وضعیت را تغییر دهم. می خواهم در اینجا به همان جایگاهی برسم که در فوتبال ایران داشتم. البته باید بگویم تفاوت های زیادی بین فوتبال ایران و اروپا وجود دارد و رفته رفته باید سعی کنم به جایگاه خوبی برسم چون اصلا این وضعیت را دوست ندارم.

امید نورافکن در واکنش به اینکه در تصاویر مخابره شده از بلژیک و در تمرینات دیده شده بیشتر با پای راست شوت می زند، گفت:

    اکنون درست زمانی است که من باید یاد بگیرم تا فوتبالم کامل تر شود. با پای راست هم شوت می زنم تا در شرایط بازی در صورت ایجاد موقعیت به تیم برای رسیدن به هدف کمک کنم. خب بهتر از من می دانید فوتبال بازی لحظه ها است و در صدم ثانیه ای باید بهترین تصمیم را بگیرید در غیر اینصورت موقعیت از دست می رود.

امید نورافکن پیرامون تفاوت های حال و هوای فوتبال ایران با بلژیک می گوید:

    فوتبال در همه جا فوتبال است؛ با یک اصول مشخص. اما با این حال باید بگویم فوتبال اینجا با فوتبال ایران تفاوت های زیادی دارد. اینجا همه چی منظم است و با برنامه پیش می رود. شما حتی برای دو سه ماه آینده می دانید که چه زمانی تمرین دارید و کی بازی دوستانه انجام می دهید و با چه تیم هایی. بازی های رسمی هم همین طور از قبل مشخص است. این موضوع کمک می کند همه چیز خوب پیش رود.

امید نورافکن در خصوص عدم همراهی تیم ملی امید در بازی های آسیایی جاکارتا گفت:

    در این خصوص فدراسیون فوتبال مکاتباتی با آقای بیات، مدیرعامل باشگاه داشت. طبیعتا به شخصه خیلی دوست داشتم همراه تیم ملی امید در جاکارتا باشم اما باشگاه بعد از این مکاتبات تصمیم گرفت من کماکان در اردوی باشگاهی حضور داشته باشم. به اعتقاد من تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر اعزام تیم ملی زیر ۲۱ سال به این بازی ها تصمیم خوبی بود. بچه ها هم خوب بازی کردند و هم تجربیات خوبی به دست آوردند. کره ای که ما را حذف کرد قهرمان بازی ها شد و از سویی در ترکیب ازچند بازیکن بزرگسال که در جام جهانی حضور داشتند، بهره برد. من به این تیم امیدوارم و شک ندارم در بازی های مقدماتی المپیک نتایج خوبی خواهد گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۲۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان