//
کدخبر: ۱۲۶۲۲۰ //

احتمال تغییر پست هافبک پرسپولیس

نوراللهی در طول فصل جاری چند بار تغییر پست داده و حالا با محرومیت سیامک نعمتی در بازی با الدحیل باید پست جدیدی را تجربه کند.

 احتمال تغییر پست هافبک پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 احمد نوراللهی، هافبک دفاعی پرسپولیس یکی از مهم‌ترین عناصر تیم برانکو در فصل جاری است. اهمیت حضور نوراللهی زمانی در بازی پرسپولیس مشخص شد که کمال کامیابی‌نیا برای بار چندم در حین بازی کتفش دررفت و راهی بیمارستان شد. احمد مقابل فولاد خوزستان رهبری خط هافبک را بر‌عهده گرفت و با نمایشی قابل قبول در پیروزی پرگل تیمش تأثیر‌گذار ظاهر شد. نوراللهی در طول فصل جاری چند بار تغییر پست داده و حالا با محرومیت سیامک نعمتی در بازی با الدحیل باید پست جدیدی را تجربه کند.

نوراللهی یک هافبک دفاعی تخصصی است که فصل را با بازی در همین پست کنار کمال کامیابی‌نیا آغاز کرد، البته احمد در کنار کمال مأموریت ویژه‌ای دارد و هنگام حمله‌ها باید پشت‌سر دو مهاجم نفوذ کند تا شکل هجومی پرسپولیس از ۴-۴-۲ خطی به ۴-۴-۲ لوزی بدل شود، اما احمد در بازی رفت با الدحیل تغییر پست داد تا به جای هافبک دفاعی در پست هافبک چپ ظاهر شود که آشنایی کاملی با آن ندارد و گل الدحیل روی غفلت همین بازیکن به ثمر رسید، اما در بازی رفت مقابل الدحیل، سیامک نعمتی با دریافت کارت زرد از بازی برگشت محروم شد تا برانکو مجبور به تغییرات در ترکیب تیمش شود و یکی از این تغییرات رفتن نوراللهی به پست هافبک راست است. نوراللهی با بازی در این پست تمامی پست‌های خط هافبک پرسپولیس را تجربه کرده و از این به بعد باید به او لقب آچار فرانسه خط میانی سرخپوشان را داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۲۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان