//
کدخبر: ۱۲۵۹۶۱ //

پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود

پرسپولیس در مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا خیلی از بدهی هایش را پرداخت کرد اما در نهایت نتوانست مبلغ بدهی علی دایی و مسعود هماهمی را پرداخت کند.

پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا حذف می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره می گوید:

    تلاش بسیار زیادی کردیم تا بتوانیم بدهی هایمان را پرداخت کنیم. اما واقعا برخی بدهی ها طوری است که نمی توانستیم یک شبه تسویه کنیم. مسئولان فدراسیون هم پیگیر امور جاری بودند اما مهمتر از تمام این کمک ها، پولی بود که باید به طلبکاران پرداخت می کردیم. نتوانستیم بدهی مان به علی دایی و مسعود همامی را پرداخت کنیم تا پرونده مالی باشگاه با میزان بدهی مشخصی به AFC ارسال شود. بدهی های باقیمانده کلانی را پرداخت کردیم و امیدوار هستیم بتوانیم در آینده نزدیک، بدهی های خود را به صفر برسانیم.

همان طور که در صحبت های خمارلو خواندید پرونده باشگاه پرسپولیس به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است بدون اینکه با علی دایی و مسعود هماهی تسویه حساب شود. بر همین اساس ممکن است پرونده باشگاه استقلال هم بدون تسویه حساب با چند نفر برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شود. آنطور که خبر رسیده استقلال هم با چند نفرتسویه حساب نکرده است. از جمله جواد نکونام.

با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال اسیا چه تصمیمی را خواهد گرفت. شاید با عزم جدی که از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برای تسویه حساب پرونده ها دیده مهلت دوباره ای به این دو تیم برای بدهی های باقی مانده بدهد و شاید به همین بهانه این دو باشگاه را از فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد همان طور که دو فصل پیش با یکی از تیم های عربستانی این کار را کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان