//
کدخبر: ۱۲۵۸۴۱ //

قانون شکنی فدراسیون در خصوص پرونده سوپر جام

اهدا نشدن جام قهرمانی به باشگاه پرسپولیس صدای طرفداران این تیم را در آورده است.

قانون شکنی فدراسیون در خصوص پرونده سوپر جام
به گزارش فرتاک نیوز،

سوپر جام ایران یکی از جانجالی ترین پرونده های فوتبالی در چند وقت اخیر به حساب می آمد که در نهایت به حکم کمیته استیناف با برتری 3_0 سرخپوشان پایتخت یک جام قهرمانی دیگر به این باشگاه اضافه شد.

اما پس از قطعی شدن پرسپولیس هنوز این پرونده با سوالات مبهم بسیاری همراه است؛ در حالی که رای نهایی به سود باشگاه پرسپولیس صادر شده است مسئولان برگزار کننده مسابقات داخلی هنوز جام قهرمانی را در اختیار مسئولان این باشگاه قرار نداده اند تا به نوعی صدای اعتراض هواداران قرمزپوش پایتخت را در آورند.

در سوی دیگر این سوال در ذهن علاقه مندان به فوتبال به وجود آمده است که اگر نهاد های بالاتری مانند CAS  رای به برگزاری بازی بدهند سرنوشت جام قهرمانی چه خواهد شد؟ آیا باشگاه استقلال می تواند همچنان امید به پیروزی در این پرونده داشته باشد یا خیر؟

طبق آئین نامه احکام صادره از سوی رکن‌های قضایی فدراسیون فوتبال بعد از صدور لازم اجراء است به خصوص اینکه کمیته استیناف نیز رای به قهرمانی پرسپولیس داده است پس باید طبق قوانین به این باشگاه اهدا شود.

اما در مورد دوم بر اساس پیش بینی های انجام شده در اساس نامه اگر در پرونده های این چنینی نهاد های  بالاتر همانند CAS  رای به برگزاری بازی بدهند، طبق قوانین جام  از باشگاه پرسپولیس گرفته خواهد شد تا قهرمان در زمین فوتبال مشخص شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان