//
کدخبر: ۱۲۵۶۸۰ //

علی دایی در این صورت از طلبش از پرسپولیس می گذرد!

علی دایی که مدعی شده بود با پرداخت مطالبات مربوط به بدهی مالیاتی که طبق توافق برعهده باشگاه‌ است، او از مطالبات خود خواهد گذشت.

علی دایی در این صورت از طلبش از پرسپولیس می گذرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مهمترین پرونده اکنون متوجه علی دایی است؛ سرمربی سابق سرخپوشان که پرونده طلب ۱۰۰ میلیونی‌اش اکنون به ماجرای سه میلیاردی تبدیل شده است. هرچند این مطالبات حرف و حدیث فراوانی دارد اما باشگاه اکنون با صحبتهای روز گذشته حمیدرضا گرشاسبی مبنی بر خزانه‌ی خالی‌اش تنها می‌تواند امیدوار به مذاکره با سرمربی کنونی سایپا باشد.

علی دایی که مدعی شده بود با پرداخت مطالبات مربوط به بدهی مالیاتی که طبق توافق برعهده باشگاه‌ است، او از مطالبات خود خواهد گذشت. چشم‌پوشی از این اتفاق اما باعث شد تا دایی پرونده مربوط به سال سوم حضورش در این تیم را به جریان بیندازد. کمیته تعیین وضعیت هم حکم به پرداخت نزدیک به ۳ میلیارد داده است، هرچند دایی در سال سومی که مطالبات خود را از پرسپولیس درخواست کرده رسما هدایت صبای قم را برعهده داشته است و مشخص نیست کمیته تعیین وضعیت چگونه به این نتیجه رسیده است. هرچه که هست باشگاه امروز مکلف شده تا این بدهی سه میلیاردی را به دایی پرداخت کند و گرشاسبی تا این لحظه تنها یک بخش از آن را به سرمربی کنونی سایپا داده است و باید دید تا پایان وقت اداری به چه نتیجه‌ای با علی دایی بعنوان بزرگترین طلبکار فعلی خود خواهد رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان