//
کدخبر: ۱۲۵۶۶۷ //

فاش شد ؛ منظور فرهاد مجیدی از دسیسه‌چین کسی نیست جز پژمان منتظری!

قرار است جلسه‌ای در این خصوص صورت بگیرد و فرهاد مجیدی بعد از سال‌ها دوباره به تیم سابق خود بازگردد فرهاد مجیدی این بار در قامت مربی باز میگردد.

فاش شد ؛ منظور فرهاد مجیدی از دسیسه‌چین کسی نیست جز پژمان منتظری!
به گزارش فرتاک نیوز،

  پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی که در واکنش به شایعه حضور او در کادر فنی استقلال منتشر شد حاوی کنایه‌ها و تهدیدهایی از سوی او هم بود.

این دو بند از پست فرهاد مجیدی را بخوانید:

    «متاسفانه عوامل رسانه‌ای فردی که عمر حضورش در استقلال بیش از یک فصل نبوده، دیروز در یک روزنامه تیتر می‌زنند که «فرهاد مجیدی همراه کاناوارو در استقلال» با این خبر دروغ می‌خواهند به سرمربی استقلال القا کنند که اگر مجیدی بیاید، او قصد دارد کاناوارو را جایگزین شما کند!»

فرهاد مجیدی گفت:

    «از سوی دیگر این خط را در داخل تیم هم یک نفر دنبال می‌کند. کسی که در زمین از کورس‌های سرعتی عقب می‌افتد اما در بیرون از زمین با دسیسه‌های مختلف سرعت به خرج داده و در انتقال و جدایی دو بازیکن مهم و کلیدی استقلال نقش مهمی داشته و حتی به جای آنها سفارش جذب یک بازیکن مصدوم را داده است! اگر این شیطنت‌ها ادامه یابد با جزئیات بیشتری درباره این موارد صحبت خواهم کرد.»

دیروز کانال یک روزنامه از احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال به همراه فابیو کاناوارو در صورت ادامه نتایج ضعیف استقلال خبر داده بود. او در این پاراگراف، این شایعه را به یکی از افرادی نسبت داد که کمتر از یک سال در استقلال حضور داشته و کمتر کسی است که نامش را نداند.

اما نکته عجیب و باورنکردنی پست دیشب فرهاد مجیدی در جایی دیده می‌شود که او یکی از بازیکنان تیم را به دسیسه‌چینی متهم می‌کند. کدهایی که او می‌دهد اذهان عمومی را متوجه پژمان منتظری مدافع محبوب و محجوب استقلال کرده است. عقب ماندن از کورس‌های سرعتی در زمین و انتقال دو بازیکن که یکی از آنها امید ابراهیمی است که به تیم سابق منتظری در قطر یعنی الاهلی پیوسته، کدهایی است که نشان می‌دهد منظور مجیدی کسی نیست جز پژمان منتظری! تقریبا برداشت تمام رسانه‌ها و اهالی فوتبال در فضای مجازی همین بوده است.

پژمان البته هنوز واکنشی به این اتفاق نشان نداده است و بعید است تا زمانی که مستقیما نامش در این ماجراها برده نشده واکنشی نشان دهد. او هرگز در متن جنجال‌های پرتعداد استقلال در سال‌های اخیر نبوده و همواره تصویری از یک بازیکن آرام و بی‌حاشیه از خود نشان داده است که با ادعاهای فرهاد مجیدی درباره او تفاوت‌های زیادی دارد و باور کردن این که او در این سال‌ها مشغول دسیسه‌چینی‌های مختلفی بوده اصلا آسان نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان