//
کدخبر: ۱۲۵۴۵ //
تهامی یک استقلال اهوازی است نه صنعت نفتی

خادمی: شرایط‌مان اسفناک نیست

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،‌گفت: وضعیت ما اسفناک نیست. همین الان 5 امتیاز بیشتر از سیاه‌جامگان داریم.

خادمی: شرایط‌مان اسفناک نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد خادمی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل پیکان، گفت: بعد از دیدار با پدیده از حامیان اصلی خود که هواداران هستند محروم هستیم. باشگاه مکاتباتی کرده تا محرومیت هواداران حل شود. مطلبی با توجه به آشنایی که با مهدی تاج و سازمان لیگ دارد به تهران سفر کرده تا مشکل هواداران حل شود.

 

وی افزود:‌بازی با پیکان برایمان بسیار حساس است. به دنبال کسب هر سه امتیاز هستیم. علی عبدالله زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. با توجه به تمریناتی که در تهران انجام دادیم سعی می‌کنیم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم.

 

مربی صنعت نفت در ادامه یادآور  در مورد اینکه شرایط صنعفت نفت اسفناک شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت ما اسفناک نیست. همین الان 5 امتیاز بیشتر از سیاه‌جامگان داریم. از نیم فصل اول این شرایط را داشتیم. بعد از بازی با ذوب آهن به بعد شرایمان خوب نبود. با توجه به از دست دادن مهره‌های هجومی خود با مشکل روبرو شدیم. بارسلونا یک مسی را از دست می‌دهد کل تیمش دچار مشکل می‌شود ما میلاد جهانی و امین زلیکانی را در فاز حمله از دست داد و دچار مشکل شد. در نیم فصل هم نتوانستیم این ضعف را برطرف کنیم. تیم ما برای قهرمان بسته نشده است. در دیدا ربا پدیده داور روی دو گل تاثیر داشت. مقابل استقلال خوزستان پنالتی ما را نگرفتند. وضعیت خوبی نداریم اما به دنبال حل مشکلاتمان هستیم.

 

وی در مورد وضعی صلاح مهاجم عراقی صنعت نفت، گفت: منتظر هستیم تا با رسیدن مجوز بازی مهاجم عراقی از او استفاده کنیم.

 

مربی صنعت نفت در مورد اینکه چرا باشگاه خیلی دیر نسبت به حکم محرومیت هواداران اقدام کرده است،‌ خاطرنشان کرد:‌ کریمی 4-5 پیشنهاد خوب داشته است. او به خاطر هواداران صنعت نفت را انتخاب کرد. حکم محرومیت ما دهان به دهان می‌چرخید اما دیروز  این مسئله به صورت رسمی به باشگاه اعلام کردند. دیروز ظهر این حکم به ما اعلام شد و از همان لحظه رایزنی‌ها آغاز شد.

 

خادمی در مورد اینکه تهامی اعلام کرده دستیاران فیروز کریمی به او خیانت می‌کنند، اظهار داشت: در این مورد صحبتی نداریم. سابقه من از ابراهیم تهامی بیشتر است. او یک نیم فصل در آّبادان بوده است اما من یک و نیم فصل در این تیم بازی کردم. او یک استقلال اهوازی است. او را به عنوان یک الگو دوستش دارم اما الان زمان این حرف‌ها نیست که بگویند مربیان نفت به کریمی خیانت می‌کنند. ما برای خانواده‌مان و کسب روزی تلاش می‌کنیم اینکه بگویند ما خیانت می‌کنیم درست نیست.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان