//
کدخبر: ۱۲۴۹۹۲ //

دردسری جدید برای پرسپولیسی ها ؛ قرارداد سفید دروازه بان سابق پرسپولیس دردسرساز شد

دروازه‌بان سابق پرسپولیس در روزهای پایانی مهلت این باشگاه برای تسویه با طلبکاران، همچنان در انتظار دریافت مطالبات خود است.

دردسری جدید برای پرسپولیسی ها ؛ قرارداد سفید دروازه بان سابق پرسپولیس دردسرساز شد
به گزارش فرتاک نیوز،

معمارزاده که در فصل هفتم با درخشش در فولاد خوزستان و در حالی که پیشنهاد میلیاردی از سپاهان به دستش رسیده بود، با درخواست حبیب کاشانی به پرسپولیس آمده بود، هنوز موفق به دریافت مطالبات خود بعد ۹ سال نشده است.

حبیب کاشانی، مدیرعامل وقت پرسپولیس در آن مقطع با درخواست جذب این دروازه‌بان او را از پیشنهاد یک میلیارد و صدمیلیونی سپاهان دور کرد و در پاسخ به درخواست مالی او برای عقد قرارداد، قراردادی سفید پیش پای او قرار داد.

معمارزاده در آن فصل تنها موفق به دریافت نزدیک به ۱۰۰ میلیون از قرارداد خود شد و در نهایت برگه قراردادش با فاصله زیادی نسبت به پیشنهاد دیگر تیم‌ها برایش شکل گرفت، هرچند برای دریافت این مبلغ نیز همچنان بعد از نزدیک به ۱۰ سال ناکام مانده است.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس طی روزهای اخیر در تماس و مراجعه به باشگاه خواهان مشخص شدن تکلیف قرارداد و پرداخت آن شده است که تا این لحظه به موفقیت دست نیافته است. این در حالی است که از مهلت ای اف سی نیز تنها ۷۲ ساعت باقی مانده است. معمارزاده که روزهای تلخ مصدومیت و دوری از میادین را با حضور در پرسپولیس پشت سر گذاشته، از مسوولان باشگاه درخواست کرده نسبت به پرداخت این مطالبات او اقدام کند و باید دید خزانه خالی باشگاه پرسپولیس در این شرایط چه اقدامی در اینباره صورت خواهد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان