تاریخ انتشار: 1397/06/14 15:14
کد خبر: 131591

امیدوارم روزی برسد که دوباره با برانکو کار کنم!

«فرناندو گابریل» هافبک برزیلی پیشین پرسپولیس، گفت: شاید روزی دوباره در پرسپولیس با «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی این تیم کار کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.
امیدوارم روزی برسد که دوباره با برانکو کار کنم!

گابریل از جمله بازیکنانی بود که مدت زیادی در جمع سرخپوشان حضور داشت و توانست با عملکرد خوبش در این تیم، به معدود خارجی‌های محبوب و کارامد در پرسپولیس تبدیل شود.

این بازیکن اما پس از حضور برانکو در پرسپولیس با این مربی به مشکل خورد و در پایان فصل هم مجبور به ترک پرسپولیس شد.

گابریل برزیلی که هم اکنون در تیم الفجیره امارات بازی می‌کند، مانند اکثر خارجی‌های دیگر با باشگاه پرسپولیس به خاطر مسائل مالی دچار مشکل شد و باشگاه به خاطر شکایت این بازیکن در خطر کسر امتیاز قرار داشت، اما گرشاسبی تمام مشکل این بازیکن را حل کرد تا دیگر خطری سرخپوشان را تهدید نکند.

گابریل روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار در مورد مسائل مختلف صحبت‌هایی انجام داد که قسمتی از این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید؟

*مشکلت با پرسپولیس حل شد؟

- بله طی جلسات با مدیران باشگاه، آنها به خوبی با این موضوع برخورد کردند و توافقاتی هم حاصل شد. آنها پیش از این بخشی از قرارداد را پرداخت کردند و در این ماه هم بخش باقی مانده از سوی باشگاه پرسپولیس پرداخت شد تا دیگر مشکلی وجود نداشته باشد و آنها همه مطالبات را پرداخت کردند که من به این خاطر از آنها تشکر می‌کنم.

*شرایطت در الفجیره چطور است؟

- تیم ما امکانات خوبی دارد و اکنون در لیگ امارات شرایطمان بد نیست و تلاش می‌کنیم به بالای جدول نزدیک شویم.

*آیا دیدارهای پرسپولیس را دنبال می‌کنی؟

-قطعا همینطور است. همه بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنم و از اینکه روزی در این باشگاه بودم خیلی خوشحال هستم. من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم.

*عملکرد پرسپولیس در چند سال اخیر را چطور ارزیابی می‌کنی؟

-این تیم در چند سال گذشته قهرمان لیگ ایران بوده و سال گذشته در بین چهار تیم برتر آسیا قرار داشت. پرسپولیس با برانکو خیلی خوب نتیجه گرفته و امیدوارم موفقیت‌های پرسپولیس به آسیا هم کشیده شود.

*پرسپولیس یک بازی حساس با الدحیل پیش رو دارد. آیا این تیم می‌تواند در بازی برگشت شکست بازی رفت را جبران کند و به نیمه نهایی آسیا برسد؟

-قطعا همینطور است. بازی رفت را دیدم و پرسپولیس مستحق شکست نبود. امیدوارم در بازی برگشت که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، پرسپولیس نتیجه بازی رفت را جبران کند و با حمایت هواداران راهی نیمه نهایی شود. از دید من پرسپولیس یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی آسیا است.

*تو یکی از معدود خارجی‌های خوب پرسپولیس بودی اما در بدو حضور برانکو در پرسپولیس نیمکت نشین و سپس هم از این تیم جدا شدی.مشکلی بین تو و برانکو به وجود آمد؟

- واقعا نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد، اما من واقعا برانکو را دوست دارم و همیشه برای او آرزوی موفقیت کرده‌ام. شاید روزی دوباره در پرسپولیس با او کار کنم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvkmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گابریل کوتاه نیاید،پرسپولیس محکوم خواهد شد!