//
کدخبر: ۱۲۴۹۱۹ //

حضور هافبک عراقی در پرسپولیس منتفی شد + عکس

انتقال هافبک عراقی مدنظر سرخپوشان که در حال نهایی شدن بود گفته می‌شود این انتقال منتفی شده است.

حضور هافبک عراقی در پرسپولیس منتفی شد + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال پرسپولیس که فصل گذشته بشار رسن عراقی را به خدمت گرفته بود و قصد داشت هم‌وطن این ملی‌پوش را هم به خدمت بگیرد به نظر می‌رسد این انتقال صورت نگیرد.

ایمن حسین، هافبک ملی‌پوش عراقی که در ابتدا مدنظر رقیب سنتی سرخپوشان یعنی استقلال قرار داشت به دلایلی حضورش در این تیم منتفی شد تا پرسپولیسی‌ها این بار دست روی او بگذارند و تلاش کنند تا او را به خدمت بگیرند. همانطور که ماه‌ها قبل از باشگاه پرسپولیس خبر رسیده بود که انتقال ملی‌پوش عراقی در حال نهایی شدن است اما امروز اخباری منتشر شد که این انتقال در تابستان منتفی شده است.

این در حالی است که موکل ایمن شخصا در تماسی که با مسئولان سرخپوشان داشت اعلام کرد که مجازات فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) باشگاه پرسپولیس ایران را از قرارداد با موکلش در نقل و انتقالات تابستانی جاری محروم کرده است.

مدیر برنامه‌های ایمن حسین در گفتگو با سایت السومریه اظهار داشت:

برانکو که مدت‌ها بود ایمن را زیرنظر داشت اما به این دلیل که این بازیکن با باشگاه النفظ قرارداد داشت نتوانست راهی این تیم ایرانی شود. موکلم که در تابستان جاری انتقالش به پرسپولیس ایران نهایی شده بود، اما به دلیل قانون شکنی یکی از بازیکنانش از سوی فیفا از نقل و انتقالات محروم شد و دیگر نمی‌توانست حسین را به خدمت بگیرد.

البته باشگاه پرسپولیس هنوز از جذب موکلم ناامید نشده است به طوری که برانکو هنوز اسم این بازیکن را از لیستش خارج نکرده است. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی برای پرسپولیس در نقل و انتقالات خواهد افتاد.

news-719556

سایت خبرگزاری عراق

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان