تاریخ انتشار: 1397/06/13 20:39
کد خبر: 131671

از هواداران پرسپولیس ممنونم که تولدم را تبریک گفتند

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس درباره دیدار رفت پرسپولیس و الدحیل قطر گفت: عادلانه‌ترین نتیجه تساوی با الدحیل بود.
از هواداران پرسپولیس ممنونم که تولدم را تبریک گفتند

پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ باید هر طور شده با اختلاف دو گل از سد الدحیل عبور کنند. اگر این اتفاق رخ دهد، پرسپولیس را برای دومین سال پیاپی، در جمع ۴ تیم پایانی لیگ قهرمانان خواهیم دید. اتفاقاً بازیکنان هم امیدوارند این اتفاق رخ دهد؛ یکی از این بازیکنان، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس است.

*بازی رفت مقابل الدحیل برای تان چطور گذشت؟

ما در بازی رفت، شرایط خیلی خوبی داشتیم و اگر کمی خوش‌شانسی می‌آوردیم، حتی می‌توانستیم در دوحه، از سد حریف بگذریم. شاید عادلانه‌ترین نتیجه ممکن، تساوی بود که نتوانستیم به این خواسته‌مان برسیم، اما هنوز هم دیر نشده و می‌خواهیم کار بزرگی را انجام بدهیم.

*با اینکه پرسپولیس بازی رفت مقابل الدحیل را باخت، اما مصاحبه‌های امیدوارکننده‌ای از سوی بازیکنان این تیم می‌خوانیم. برای بازی برگشت چه استراتژی‌ای دارید؟

مطمئناً شرایط برای تغییر نتیجه وجود دارد. همان‌طور که گفتم، پرسپولیس از پتانسیل بالایی برای شکست دادن الدحیل بهره می‌برد. البته باشگاه ما به اندازه حریف، بازیکن و بودجه ندارد، اما انگیزه‌های ما بیشتر از آنهاست. مطمئناً کادر فنی بهترین استراتژی را به کار می‌گیرد تا بتوانیم الدحیل را ببریم و به دور بعدی برسیم. این شانس برای ما هنوز زنده است.

*الدحیل مهره‌های مهمی داشت، اما چرا پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم بهتر بازی کرد؟

دلیل این اتفاق به خاطر آن بود که ما فصل قبل هم به نیمه‌نهایی رفته بودیم و تجربه بیشتری داشتیم. البته همه می‌دانند که الدحیل دو برابر پرسپولیس بازیکن دارد ولی ما هم از قدرت هواداران‌مان در بازی برگشت استفاده می‌کنیم و امیدواریم همه چیز را تغییر دهیم. نباید بازی را از دست رفته دید، ما فقط یک نیمه از یک‌چهارم نهایی را باخته‌ایم و برای پیروزی در نیمه دوم به میدان خواهیم رفت.

*رابطه تو با هواداران پرسپولیس چطور پیش می‌رود؟

از روزی که به پرسپولیس آمدم، همیشه مورد توجه هواداران بودم و رابطه‌مان در بالاترین سطح ممکن بود. آن‌ها به من لطف دارند و به همین خاطر است که در پرسپولیس احساس خوبی دارم. همیشه می‌خواهم کاری برای شاد کردن آن‌ها انجام دهم و با گلزنی یا تأثیرگذاری بر نتایج تیم، هواداران را خوشحال کنم. آن‌ها برای روز تولد من هم هزاران پیام تبریک ارسال کردند که از همه‌شان تشکر می‌کنم.

*تو همچنان بازیکن نیمکت‌نشین تیم هستی. در این مورد هم صحبت می‌کنی؟

طبیعی است که هیچ بازیکنی دوست ندارد نیمکت‌نشین باشد، اما من تابع تصمیمات کادر فنی هستم و نمی‌توانم خودم در مورد بازی کردن یا نیمکت‌نشین بودن، تصمیم بگیرم. بازی در پرسپولیس برای من اهمیت فوق العاده‌ای دارد و حتی اگر یک دقیقه هم برای این تیم به میدان بروم، سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

*پرسپولیس قبل از بازی با الدحیل، باید با نساجی بازی کند. این دیدار را چطور می‌بینی؟

همه بازی‌های ما سخت است، اما باید نسبت به آینده خوشبین باشیم. ما به عنوان قهرمان به لیگ برگشته‌ایم و می‌خواهیم در هر بازی به ۳ امتیاز برسیم به همین علت به تمام حریفان احترام می‌گذاریم، اما امیدوار به کسب پیروزی هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z58dj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس علاقه مند به معاوضه منشا با ذوب آهن!