//
کدخبر: ۱۲۴۴۶۶ //

سه رهبر چریکی ۲۰۱۸؛ زیدان توان مقابله با دو رهبر جنگ جهانی را دارد؟

سه کاندید نهایی برترین مربی سال 2018 از سوی فیفا معرفی شد تا مرد اسطوره ای سابق رئال مادرید به دنبال هتریک خود در THE BEST نبردی بزرگ را برابر مربیان حاضر در فینال جام جهانی 2018 روسیه در پیش داشته باشد.

سه رهبر چریکی 2018؛ زیدان توان مقابله با دو رهبر جنگ جهانی را دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

فاکتور های انتخاب فیفا و کاربران آن  برای معرفی کاندید های نهایی برترین های جهان آنگونه که مشخص است به فتح عناوین باز می گردد، چرا که در تمامی گزینه های معرفی شده به نام های بر می خوریم که توانسته اند در سال 2018 و فصل گذشته افتخاراتی بزرگ را نصیب خود کنند؛ در عنوان برترین مربی سال از نگاه THE BEST زین الدین زیدان - زلاتکو دالیچ و دیدیه دشان به عنوان گزینه های نهایی معرفی شدند تا شاهد جذابیتی بیشتر در این عنوان نسبت به سایر رقابت های برترین های فیفا 2018 باشیم.

* زلاتکو دالیچ

-420855

- مردی که از حوزه خلیج فارس و دور افتاده ترین سطح فوتبال توانست به یکباره خود را به صحنه بزرگ جام جهانی برساند و کرواسی را به فینال روسیه 2018 برساند قطعا شایسته بیشترین و برترین احترام ها است؛ شاید احساسات بسیاری از هواداران اینگونه باشد که سال رویایی دالیچ با فتح این عنوان به پایان برسد، اما او به هیچ عنوان کار ساده ای را برابر دشان و زیدان نخواهد داشت؛ دالیچ بزرگ ترین شگفتی دنیای فوتبال را رقم زد، چرا که او کاری را صورت داد که هرگز هیچ خوش باوری نمی توانست به آن هم بیاندیشد!

* دیدیه دشان

-446166

 

 مردی که چون زاگالو و فرانتس بکن باوئر توانست به سومین افسانه تاریخی که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی فاتح جام جهانی شود، حداقل هدیه برایش می تواند انتخاب شدن به عنوان برترین مربی سال جهان از نگاه فیفا باشد، ابزاری هایی که او در اختیار داشت فراتر از یک تیم بود، فرانسه پر ستاره تحت هدایت او توانست دومین ستاره را بر روی پیراهنش حک کند؛ کنترل ستاره هایی که در هر کدام در باشگاه های خود یک یاغی محسوب می شوند کار بزرگی محسوب می شد که فقط او می توانست آن را صورت دهد، حسرت از دست دادن یورو 2016 باعث شد تا بالاخره مرد خونسرد فرانسوی ها بر بام دنیا بایستد و امروز دوئلی بزرگ را با همبازی قدیمی اش زیدان و البته مردی که پیش تر در فینال جام جهانی مغلوبش کرده بود داشته باشد.

* زین الدین زیدان

-560865

 

- افسانه رئال مادرید پس از سه فصل رویایی در لیگ قهرمانان اروپا  و صورت دادن کاری غیر ممکن سانتیاگو برنابئو را ترک کرد، اما فوتبال هرگز نتوانست او را ترک کند! به حدی او کاریزماتیک و فوق العاده بزرگ ظاهر شد که حتی فیفا و رای دهندگان به او نتوانستند از عذاب وجدان خود برای فراموش کردن نام این بزرگمرد محبوب عبور کنند تا زیزو در عین حال اینکه امروز هیچ فعالیتی را در عرصه فوتبال ندارد در جمع سه کاندید  نهایی برترین مربی سال فیفا قرار بگیرد! این معجزه محبوبیت است که می تواند از فاتح جام جهانی و فینالیست آن ارزش شما را بیشتر جلوه دهد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان