//
کدخبر: ۱۲۴۴۱۲ //

موافقت برانکو با جدایی مهدی شریفی به یک شرط

مهاجم پرسپولیس در آستانه توافق با سپیدرود رشت قرار دارد.

موافقت برانکو با جدایی مهدی شریفی به یک شرط
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی شریفی که بعد از خروج از لیست سپاهان با مسوولان پرسپولیس به توافق دست یافت و بعد از عقد قرارداد از ابتدای فصل در تمرینات این تیم حضور یافته، در آستانه انتقال به سپیدرود قرار دارد.

علی کریمی که به تازگی هدایت سپیدرود را برعهده گرفته، برای تقویت خط حمله تیمش درخواست جذب مهدی شریفی را داده و در این ارتباط این بازیکن بعد از دریافت پیشنهاد، قبول آن را منوط به موافقت باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ اعلام کرده است.

شریفی روز گذشته این مساله را با مربی کروات تیمش در میان گذاشت و برانکو به او اعلام کرد بعد از بررسی پاسخ خود را اعلام خواهد کرد. برانکو در حاشیه تمرین صبح امروز دقایقی با مهدی شریفی در این ارتباط به صحبت پرداخت. سرمربی سرخپوشان به این بازیکن اعلام کرده با توجه به فضایی که در رشت و تیم سپیدرود وجود دارد این انتقال می‌تواند به او کمک کند و موافقتش را با ذکر این شرط که این بازیکن مقابل پرسپولیس در دیدار رفت حاضر نشود اعلام کرد.

بر این اساس برانکو با اعلام اینکه ۸ هفته بازی در سپیدرود و کمک به علی کریمی می‌تواند به او نیز کمک کند تا از نظر روحی با شرایط مناسبی به پرسپولیس بازگردد، موافقت خود را با جدایی این بازیکن تا نیم فصل از جمع شاگردانش اعلام کرده و باید در انتظار نهایی شدن این انتقال با شرط عدم حضور شریفی در جدال مقابل سپیدرود ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان