تاریخ انتشار: 1397/06/12 10:49
کد خبر: 131872

فولاد دیگر سراغ دروازه بان نمی رود

تیم فولاد خوزستان به نظر می رسد که دیگر تمایلی برای جذب دروازه بان نداشته باشد.
 فولاد دیگر سراغ دروازه بان نمی رود

از زمان آغاز رقابت های لیگ برتر خبرهای زیادی در رابطه با پیوستن یک دروازه بان به تیم فولاد خوزستان شنیده می شد و گزینه های مختلفی هم در این رابطه مطرح شده بود.

 

فولادی ها در ابتدا به سراغ محمدرضا اخباری رفتند که پس از مذاکرات اولیه به دلیل مسائل مالی پیوستن این گلر جوان به سرخپوشان منتفی شد. پس از اخباری هم گزینه جدی آنها ابراهیم عالمه دروازه بان ملی پوش سوریه ای بود. در حالی که خبرهای بستن قرارداد عالمه با فولاد هم از برخی منابع شنیده شده بود، اما این انتقال در نهایت منتفی شد.

 

دلیل صورت نگرفتن این انتقال نرسیدن دو طرف به توافق برای همکاری بود و عالمه شرایطی در نظر داشته که مورد موافقت باشگاه فولاد قرار نگرفت. از طرفی هم مسائل مالی از جمله نرخ ارز کار را برای پیوستن گلر سوریه ای به فولاد پیچیده تر کرد.

 

البته نکته دیگری هم پشت پرده منتفی شدن انتقال عالمه به فولاد وجود داشته، که آن اعتماد پورموسوی به گلرهای خود به خصوص احسان مرادیان است. سرمربی فولاد از این اتفاقی که اخیرا افتاده، چندان هم ناراحت نیست و ترجیح می دهد راهی را که برای دروازه بان جوان و آینده دار خود باز کرده، ادامه دهد و فرصت های بیشتری در اختیار سرمایه های موجود در تیمش بگذارد.

 

با این وضعیت به نظر می رسد اگر اتفاق عجیبی نیافتد، فولاد دیگر سراغ دروازه بان نمی رود و با مرادیان، سالاری و غلام زاده لیگ هجدهم را ادامه خواهد داد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458xb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه فولاد با گلر تیم ملی سوریه به توافق رسید