//
کدخبر: ۱۲۴۲ //

از هواداران عذرخواهی می کنم که مجبور شدم جدا شوم

«بازیکن جدید و ایرانی الشحانیه گفت: «از خیلی‌ها مشورت گرفتم و مدیر برنامه‌هایم نیز از وضعیت تیم کاملا مطلع بود و فکر می‌کنم انتخاب خوبی کردم.»

از هواداران عذرخواهی می کنم که مجبور شدم جدا شوم

به گزارش فرتاک نیوز ، در حالی که استقلالی‌ها منتظر جواب رحیم زهیوی بودند این بازیکن ملی‌پوش راهی قطر شد تا برای الشحانیه قطر بازی کند.

 

شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد زهیوی با استقلال تهران مذاکره کند و با تیم ملی راهی امارات شود ولی پس از یک روز در اردوی تیم ملی به ایران برگردد و راهی قطر شود. در هر حال زهیوی هم یکی دیگر از لژیونرهای ایرانی لیگ قطر شد تا نیم فصل دوم را خارج از کشور بازی کند.

 

اظهارات زهیوی را در این خصوص می خوانید:

 

* رفتنت به قطر یک دفعه‌ای نشد؟

- من از قبل هم پیشنهاد داشتم و پیشنهاد اروپایی هم داشتم ولی همه را بررسی کردم و دیدم شرایط قطر بهتر از همه جا است و این کشور را انتخاب کردم. من تحت هر شرایطی نمی‌توانستم پیشنهاد قطری‌ها را رد کنم.

 

* با استقلال هم مذاکره کرده بودی و خیلی‌ها فکر می‌کردند اگر استقلال خوزستان پولت را ندهد شاگرد منصوریان شوی؟

- مذاکره من با استقلال تهران طبیعی بود و نشستی که با مسئولان تیم داشتم به آنها نیز گفته بودم تمام جوانب را در نظر می‌گیرم و اگر شرایط مهیا نشد و به تیم‌های خارجی نرفتم و استقلال خوزستان نیز مشکلم را حل نکرد جواب می‌دهم. در این چند روز اتفاقات زیادی رخ داد و به تیم‌ملی دعوت شدم و بعد هم پیشنهاد تیم قطری جدی شد و با اجازه کادر فنی تیم ملی برگشتم تا قراردادم را نهایی کنم.

 

* نمی‌شد بعد از اردو بیایی؟

- چون دعوت‌نامه من را به تیم ملی ارسال کرده بودند آنها هم شرایط را دیدند و اجازه دادند بروم قراردادم را نهایی کنم. جا دارد که از آقای کی‌روش هم تشکر کنم که موقعیت من را در نظر گرفت و اجازه خروج از اردو را داد.

 

* استقلالی‌ها از رفتن تو ناراحت نشدند؟

- استقلال خوزستان که شرایط من را می‌دانست و از کادر فنی و تیم هم خبر داشت چه مشکلاتی دارم. داستان استقلال تهران هم فقط بحث مذاکره بود. از همین جا از مسئولان استقلال خوزستان به خصوص شخص آقای پورموسوی و هواداران عذرخواهی می‌کنم که مجبور شدم جدا شوم. آنها موقعیت من را درک می‌کنند و مطمئن هستم رفتن من به ضرر استقلال خوزستان تمام نمی‌شود و تیم نتیجه می‌گیرد. البته امیدوارم مشکلات مالی را برطرف کنند تا بازیکنان روحیه بگیرند.

 

* طیبی، بیت سعید و دیگر بازیکنان ناراحت نمی‌شوند؟

- همه آنها شرایط من را درک می‌کنند و شک نکنید به من حق می‌دهند. من امیدوارم نماینده خوبی برای ایران و استقلال خوزستان باشم.

 

* از کسی هم مشورت گرفتی که قطر بروی. از خود مهرداد پولادی چطور بالاخره او چند سال است که برای این تیم بازی می‌کند؟

- از خیلی‌ها مشورت گرفتم و مدیر برنامه‌هایم نیز از وضعیت تیم کاملا مطلع بود و فکر می‌کنم انتخاب خوبی کردم و باید تلاش کنم بازیکن تاثیرگذاری برای الشحانیه باشم.

 

* مبلغ قراردادت چقدر است؟

- مالی خوب بود و راضی هستم.

 

* حرف پایانی؟

- از همه کسانی که در این مدت کمکم کردند بهترین انتخاب را کنم تشکر می‌کنم و از کسانی که تماس داشتند و نتوانستم پاسخگو باشم عذرخواهی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان