//
کدخبر: ۱۲۴۰۹۹ //

دردسر تازه ترامپ برای استقلال

با وضع تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان باشگاه استقلال با مشکلات عدیده ای رو به رو شده است.

دردسر تازه ترامپ برای استقلال

 باشگاه استقلال پس از کش و قوس های فراوان هفته گذشته ITC  تیام مهاجم فصل گذشته خود را صادر کرد تا این بازیکن در اولین دیدار خود برای عجمان خوش بدرخشد.

طبق اعلام رسانه های داخلی آبی های پایتخت علاوه برمبلغ 350 هزار دلاری که بابت فسخ قرارداد از این مهاجم نیجریه ای دریافت کرده اند، طبق توافق دو طرف  حدود 25 درصد قرارداد این بازیکن با عجمان نیز به استقلال خواهد رسید.

سود حدود یک میلیون دلاری استقلال از فروش تیام به عجمان می تواند در روزهای نداری باشگاه به کمک این تیم بیاید به شرط آن که مدیران این تیم راه انتقال پول ها به ایران را بیابند، گفته می شودبا توجه به تحریم هایی که ترامپ برای کشورمان وضع کرده است باشگاه استقلال نمی تواند مطالبات خود را از باشگاه عجمان دریافت  به حساب های خود در ایران منتقل کند،  به همین خاطر امیر حسین فتحی سرپرست آبی ها قصد دارد تا بخشی از این مبلغ را به حساب های بازیکنان خارجی این تیم که چند روزی هست به حالت قهر اردوی این تیم را ترک کرده اند  واریز کند.

البته این مشکل بزرگ تنها به مطالبات باشگاه عجمان باز نمی گردد و باشگاه استقلال هنوز نتوانسته پول های بلوکه شده خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا با بات برد های دور گروهی و صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را نیز دریافت کند.

 

منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان