//
کدخبر: ۱۲۴۰۸۵ //

ادعای عادل فردوسی پور در خصوص رفتار برانکودر پرسپولیس نسبت به شفر و سایر سرمربی های لیگ!

عادل فردوسی پور در دیدار پرسپولیس و الدحیل پس از شکست یک به صفر گفت: برانکو غر نمی زند، آن هم با همه مشکلاتی که پرسپولیس داشته و دارد.

ادعای عادل فردوسی پور در خصوص رفتار برانکودر پرسپولیس نسبت به شفر و سایر سرمربی های لیگ!
به گزارش فرتاک نیوز،

عادل فردوسی پور حق داشت در لابه لای گزارش دیدار رفت دو تیم الدحیل و پرسپولیس در قطر به زبان آمده و بگوید:

    این مرد غر نمی زند، آن هم با همه مشکلاتی که پرسپولیس داشته و دارد…

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس و محرومیت این تیم از خرید بازیکن به خاطر عمل مهدی طارمی یک بحران تمام عیار بود. فاجعه ای که می توانست هر تیمی را به زانو دربیاورد. در کنار آن خبر می رسد هنوز دستمزد قرارداد ۸۰۰ هزار دلاری سرمربی را هم نپرداخته اند، اما برانکو هرگز در رسانه ها حرفی از مطالبات مالی خود نزده و باشگاه را تحت فشار نگذاشته است.

ریزش ستاره ها و جدایی نفراتی مثل مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، صادق محرمی و حتی مهدی طارمی و در گذشته رامین رضاییان که هریک می تواند دستاویز خوبی برای هر مربی ایرانی و خارجی باشد، برای برانکو بهانه نشد.

شنیدیم برخی نزدیکان باشگاه و برانکو به او توصیه کرده اند حداقل در مصاحبه های خود برخی مشکلات را آگراندیسمان (بزرگنمایی) کند تا سطح توقع هواداران و منتقدان را پایین بیاورد، ولی مرد کروات تاکنون زیر بار نرفته است.

آری، برانکو وقتی مجبور می شود، آدام همتی را به زمین می فرستد، چون روی نیمکت نه سیامک نعمتی دارد، نه عالیشاه و نه حتی محسن مسلمان! او به طرز شگفت انگیزی خونسرد است. آرامش دارد و برابر هر چالش و بحرانی با همین ویژگی ایستاده است.

امروز اگر قهرمان محروم و نصفه و نیمه ایران برابر الدحیل (قدرتمندترین یا حداقل یکی از قوی ترین تیم های باشگاهی آسیا) شکست یک بر صفر امیدوارکننده ای را تجربه می کند، بخش عمده آن مرهون این مرد باتجربه است. امروز پرسپولیس و پرسپولیسی ها باید به خود ببالند که یک سرمربی پخته را بالای سر خود می بینند که دیگر حتی نمی خواهد با کارلوس کی روش درگیر شود و اعلام می کند شاگردانش را در اختیار تیم ملی قرار می دهد. پرسپولیس با این مربی کارکشته و حرفه ای موفق خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۴۰۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان