//
کدخبر: ۱۲۳۵۶۶ //

بازیکن ایرانی ترابزون مقابل گالاتاسرای به میدان می رود

رقابت های هفته چهارم سوپرلیگ ترکیه تحت الشعاع رویارویی دو تیم پرطرفدار و مطرح این کشور قرار دارد، جدالی که ستاره های ایرانی می توانند در آن نقش آفرین باشند.

بازیکن ایرانی ترابزون مقابل گالاتاسرای به میدان می رود
به گزارش فرتاک نیوز،

بوردو-ماوی ها فرداشب در حالی در هفته چهارم سوپرلیگ میزبان گالاتاسرای خواهند بود که این بار رقیب آنها بعد از سه برد متوالی به تاخت و تاز در صدر جدول پرداخته و بار دیگر خود را مدعی نخست قهرمانی معرفی کرده است.

شاگردان یانال کارامان هفته قبل در سفر به پایتخت ترکیه مقابل آنکاراگوجو به تساوی دراماتیک 2-2 در دقیقه 90 رسیدند تا دو امتیاز خارج از خانه ارزشمند را از دست داده و فرصت حضور در رده های بالای جدول را به راحتی از دست بدهند تا فرداشب در ورزشگاه زیبای سنول گونش میزبان شاگردان قدرتمند فاتح تریم در گالاتاسرای باشند.

رویارویی "بوردو-ماوی ها" با گالاتاسرای همواره حساسیت و جذابیت های زیادی داشته که این بار حضور دو ستاره ایرانی در ترکیب ترابزون باعث شده تا این جذابیت های برای فوتبالدوستان ایرانی نیز به اوج خود برسد. مجید حسینی که یکی از ارکان ثابت خط دفاعی ترابزون قلمداد می شود امشب همچنان یکی از مهره های کلیدی کارامان محسوب می شود ضمن این که وحید امیری هم بعد از هفته ها مصدومیت به آمادگی لازم برای بازگشت به ترکیب اصلی رسیده تا با پیراهن شماره 9 ترابزونی ها در ساختار تهاجمی به تقویت تیم بپردازد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۵۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان