//
کدخبر: ۱۲۳۳۷۶ //

پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز در روز با شکوه هواداران پر شور

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی با برتری دو-یک سرخپوشان به پایان رسید.

 پیروزی تراکتورسازی در دربی تبریز در روز با شکوه هواداران پر شور
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز از ساعت 18 امروز در چارچوب دیدارهای هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری دو-یک سرخپوشان به پایان رسید.

در نیمه نخست این بازی، تیم تراکتورسازی تیم برتر بوده و شروع بهتری نسبت به ماشین سازی داشت. تراکتوری‌ها در دقایق ابتدایی بازی موقعیت های بیشتر و خطرناک‌تری نسبت به ماشین‌سازی خلق کردند. شاگردان توشاک در چند صحنه می‌توانستند نتیجه بازی را تغییردهند اما هوشیاری و عملکرد خوب دخسوس، دروازه‌بان ماشین‌سازی، مانع فروپاشی دروازه این تیم شد.

در اواسط این نیمه بازی به تعال کشیده شد و مهاجمان ماشین‌سازی نیز در چند صحنه صاحب توپ شدند اما تلاش بازیکنان این تیم نیز بی‌نتیجه بود و دربی تبریز با تساوی بدون گل پیگیری شد.

در نیمه دوم بازی تراکتورسازی به گل زودهنگام دست پیدا کرد تا نبض بازی را در دست بگیرد. آنتونی استوکس در دقیقه 48 موفق شد گل نخست بازی را برای سرخپوشان به ثمر برساند. در ادامه بازی و دقیقه 60 نیز مسعود شجاعی موفق شد دومین گل شاگردان جان توشاک را وارد دروازه ماشین‌سازی کند.

پس از دو گل تراکتورسازی، بازی با سرعت بیشتری دنبال شد و سبزقبایان تبریزی هم موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه شاگردان توشاک داشتند. در دقیقه 67 بازی مهاجم تراکتورسازی تیرک دروازه ماشین‌سازی را به لرزه در آورد.

این دیدار در حالی با برتری دو-صفر تراکتورسازی پیگیری شد که پس از ورود یوکیا سوگیتا، بازیکن ژاپنی سرخپوشان به زمین، موقعیت‌های گل این تیم نیز افزایش یافت اما مهاجمان تراکتورسازی در استفاده از این موقعیت ها ناکام بودند تا دربی تبریز با همین نتیجه پیگیری شود.

هواداران ناراضی ماشین سازی نیز از دقیقه 75 بازی شروع به ترک ورزشگاه کردند تا حدود 100 هوادار این تیم تا پایان بازی شاهد مصاف تیمشان با تراکتورسازی باشند.

در دقیقه 80 بازی استوکس نیز در میان تشویق هواداران تراکتورسازی جای خود را به هری لی اروین داد تا این بازیکن نیز شانس خود را برای باز کردن دروازه تیم همشهری امتحان کند. اروین در دیدار تراکتورسازی با سپاهان از ابتدا در ترکیب تراکتورسازی حضور داشت اما عملکرد خوبی از خود بر جای نگذاشت.

در دقایق اضافی نیمه دوم نیز عرفان افراز برای ماشین‌سازی گلزنی کرد تا یکی از گل‌های خورده این تیم جبران شود اما این گل برای فرار از شکست کافی نبود. یک دقیقه بعد نیز لی اروین در حالی که دخسوس نیز از دروازه بیرون آمده بود موقعیت را از دست داد تا این بازی با برتری دو-یک تراکتورسازی به پایان برسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان