//
کدخبر: ۱۲۳۰۱۵ //

اتفاقات شوکه کننده پس از دیدار برابر السد در رختکن استقلال

پس از دیدار استقلال و السد قطر و شکست تحقیر آمیز آبی های تهران، رختکن استقلال شاهد اتفاقات تلخی بود.

اتفاقات شوکه کننده پس از دیدار برابر السد در رختکن استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال تهران به شکلی ناباورانه در دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر السد قطر در برابر چشمان هزاران نفر در استادیوم آزادی متحمل شکستی ناباورانه شد تا شانس صعودش به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دیدار برگشت به کمترین حالت ممکن برسد.

شفر تحت فشار هواداران در دیدار رفت با تمام توان در فاز هجومی ظاهر شد، اما ستاره های میلیاردی و گرانبهای السد عملا کار را برای آبی های تهران به شکلی به پیش بردند که دیگر تحت هیچ عنوان نمی شد برابر هوش و ذکاوت آنها کاری را به پیش برد.

شکست 3_1 برابر السد در آزادی باعث شد تا پس از این دیدار، رختکن استقلال دچار التهاب شدیدی شود و اتفاقاتی تلخ در آن صورت بگیرد، از پرتاب سطل لباس ها توسط فرشید اسماعیلی تا گریه های بی امان محمد دانشگر و فریاد های گوش خراش روزبه چشمی باعث شد تا وینفرید شفر علیه آنان اقدام کند و به کمک پژمان منتظری جو را آرام نمایند.

در این شرایط  الحاجی گرو و نیومایر که به تازگی به اردوی استقلال ملحق شده اند از صحنه به وجود آمده وحشت زده شدند و سریعا رختکن را ترک کردند، عجیب اینکه محمد دانشگر به همراه پژمان منتظری تا ساعات ها در مجموعه آزادی مشغول بحث بودند؛ زیرا دانشگر از این شکست دچار ضربه ای روحی شده بود و منتظری مامور آرام کردنش در این شرایط شده بود.

ابتدا گفته شد که باشگاه استقلال با افراد متخلف در رختکن برخورد جدی خواهد کرد که با پا در میانی برخی با تجربه های تیم این ماجرا ختم به خیر شد؛ لازم به ذکر است تمامی این اتفاقات در حالی رخ داد که السدی ها فریاد شادی  سر می دادند!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۳۰۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان