//
کدخبر: ۱۲۲۸۸۹ //

آخرین وضعیت بازگشت “مامه تیام” به استقلال

مامه بابا تیام به تیم فوتبال استقلال تهران بازنمی گردد و در دوران حرفه‌ای خود را در عجمان امارات ادامه خواهد داد.

آخرین وضعیت بازگشت “مامه تیام” به استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

مامه بابا تیام ستاره ۲۵ ساله دنیای فوتبال که سابقه بازی در تیم های یوونتوس، امپولی و پائوک یونان را داشت و در زمان سرمربیگری وینفرد شفر در استقلال تهران به این تیم پیوست، پس از درخشش در آسیا و لیگ برتر ایران، تمدید قرارداد نکرد و راهی عجمان امارات شد.

تیام در حضور در استقلال گل های حساسی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن، الهلال و … به ثمر رساند و در بیشتر بازی های لیگ هم مثمرثمر واقع شد.

 امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال در حاشیه بازی تیم های استقلال ایران و السد قطر در گفتگو با رسانه ها درباره پیگیری پرونده تیام بیان کرد: ما پیگیر پرونده او هستیم و ان‌شاءالله به زودی همه چیز درباره این بازیکن مشخص خواهد شد.

برای پیگیری این موضوع با شرمان، مدیر برنامه های آلمانی این بازیکن صحبت کردیم و او گفت: تیام به استقلال نمی آید و وضعیت خوبی در عجمان دارد. تیام شرایط خوبی را در امارات دارد و به استقلال نمی آید.

او افزود: استقلال در دیدار با السد بسیار خوب بازی کرد و در دقایق ابتدایی عملکرد فوق العاده ای داشت اما تعویض اشتباه از شفر سبب شد تا استقلال شکست بخورد. تیم خیلی خوبی دارید و امیداورم در آینده موفق باشید.

گفتنی است، تیم استقلال ایران در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و باید در بازی برگشت در دوحه به مصاف شیرهای قطری برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان