تاریخ انتشار: 1397/06/06 09:46
کد خبر: 132668

لیگ یک با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد!

با اینکه تیم نفت تهران از بازی های دسته اول کنار گذاشته شده و هم اکنون دو تیم مشکی پوشان و شهرداری تبریز در خطر سقوط به دسته سوم قرار دارند اما در آینده هم لیگ یک با حضور 18 تیم برگزار می شود.
لیگ یک با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد!

در حالی که بسیاری از مدیران فدراسیون فوتبال این اتفاق را بهترین فرصت برای 16 تیمی کردن لیگ یک می دانند یکی از مدیران اصلی سازمان لیگ برتر مخالف 16 تیمی کردن لیگ یک است و می گوید فصل آینده لیگ یک با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد!

 

البته و بر اساس تصمیم قاطعی که از سوی سازمان لیگ برتر گرفته شده هیچ تیم دسته دومی جایگزین نفت تهران نشده و اگر در آینده هم تیم از دسته اول کنار گذاشته شود جای خود را به تیم دسته دومی نخواهد داد. منتهی برنامه ریزی به صورتی پیش می رود که تعداد تیم ها فصل آینده دوباره 18 تیم شود. بدین صورت که یا تعداد تیم های کمتری از دسته اول به دسته دوم سقوط می کنند یا تعداد تیم های بیشتری از دسته دوم به دسته اول می آیند.

 

در سال های اخیر همواره لیگ یک با حضور 18 تیم و لیگ برتر با حضور 16 تیم برگزار می شده. به همین خاطر خیلی ها صعود دو تیم از دسته اول به لیگ برتر را ناعادلانه می دانند به خصوص که موفقیت در دسته اول تنها با صعود به لیگ برتر معنی پیدا می کند و نتیجه ای غیر از این حتی سومی فاقد ارزش است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ww9jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید هواداران آلومینیوم به آقای خاص/ ربیعی تاریخ پر فراز و نشیب فوتبال اراک را ورق خواهد زد؟!
اختصاصی| اراکی‌ها امیدوار به روزهای خوش با آقای خاص؛

چرا اکبر محمدی به مصلی‌نژاد بازی داد و باباگلی را نیمکت‌نشین کرد؟
اختصاصی| ضعیف‌ترین بازیکن خونه به خونه مقابل فجر؛

4 شوت و 2 گل برای قشقایی/ این برد مبارکتان اما هوشیار باشید
اختصاصی| برد اقتصادی قشقایی مقابل سرخپوشان؛