//
کدخبر: ۱۲۲۲۰۹ //

احتمال لغو حضور ایمن حسین در پرسپولیس ؛ حضور مهاجم عراقی کنسل می شود؟

مهاجم عراقی پرسپولیس که قرار بود شب گذشته برای عقد قرارداد با این تیم به تهران بیاید با تصمیم باشگاه به ایران نیامد تا حضورش در این تیم در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

احتمال لغو حضور ایمن حسین در پرسپولیس ؛ حضور مهاجم عراقی کنسل می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل خبری مبنی بر انتقال ایمن حسین مهاجم ۲۲ ساله تیم ملی عراق به پرسپولیس منتشر شد و قرار بود طی هفته های گذشته او به ایران بیاید اما هربار این سفر به تعویق افتاد تا امروز حضور این بازیکن در پرسپولیس نامشخص باشد.

ایمن چرا نیامد؟

ایمن حسین مهاجم عراقی قرار بود شب گذشته به تهران بیاید. او حتی بلیط سفر به تهران را هم گرفته بود اما از طرف باشگاه پرسپولیس با این بازیکن و مدیربرنامه هایش تماس گرفته شده و به او می گویند این سفر را به تعویق بیاندازد. آنطور که مدیربرنامه ایمن حسین می گوید پرسپولیسی ها به این بازیکن گفته اند چون عازم قطر هستند و کسی در باشگاه نیست و می خواهیم تمرکزمان روی بازی با الدحیل باشد، او فعلا به تهران نیاید.

این درحالی است که مهاجم عراقی قرار بود قبل از تعطیلات به ایران بیاید اما با درخواست باشگاه گفتند که این سفر بعد از عید قربان انجام شود که اکنون نیز دوباره باشگاه تغییر نظر داده است.

مهاجم عراقی کنسل می شود؟

اما با توجه به اتفاقاتی که رخ داده شاید حضور مهاجم عراقی تیم النفط در پرسپولیس منتفی شود. در حالی که از سوی باشگاه تاریخ مشخصی برای حضور او در ایران و عقد قرارداد اعلام نشده انتقال این بازیکن به پرسپولیس کمی مشکل به نظر می رسد. ایمن حسین باید چند روز دیگر همراه تیم ملی عراق به کویت برود، از طرفی لیگ عراق هم چهاردهم سپتامبر آغاز می شود و از آنجایی که قرار بوده تا ایمن یک نیم فصل در عراق بازی کند او به زودی با یک تیم عراقی قرارداد می بندد. این موضوع باعث خواهد شد تا دیگر فرصتی برای حضور ایمن در ایران و مذاکره با پرسپولیسی ها وجود نداشته باشد و این می تواند به معنای عدم انجام این انتقال باشد. در حال حاضر اظهار نظر باشگاه پرسپولیس در این رابطه می تواند سرنوشت حضور این بازیکن عراقی در پرسپولیس را مشخص کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان