//
کدخبر: ۱۲۲۰۹۳ //

اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیس/ یک بازیکن از پرواز جا ماند!

هافبک پرسپولیس به دلیل مشکل در پاسپورت نتوانست این تیم را در سفر امروز به دوحه همراهی کند.

 اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیس/ یک بازیکن از پرواز جا ماند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 حمید طاهرخانی، هافبک جوان پرسپولیس که در آخرین اردوی تیم امید حضور داشت، پاسپورت خود را تحویل سرپرست این تیم داده بود و اکنون به دلیل عدم وصول آن، نتوانست تیم را در سفر به دوحه همراهی کند.

طاهرخانی که از شب گذشته پیگیر پاسپورت خود بود، متوجه شد که مسوول مربوطه در ایران حضور ندارد و به همراه تیم امید در جاکارتا به سر می‌برد و قادر به بازگرداندن آن نیست. تلاش و پیگیری او با پاسخ قابل اعتنایی مواجه نشده است تا او در این سفر قادر به همراهی سرخپوشان نباشد.

طاهرخانی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: وقتی از اردوی قبلی تیم برمی‌گشتیم، بعد از گیت پاسپورت ما را تحویل گرفتند. الان هم جواب درستی به ما ندادند. می‌گویند کلید نداریم و فلان.

وی ادامه داد: الان در حال برگشت از فرودگاه هستم و باید ببینم پاسپورت به دستم می‌رسد. اگر به دستم برسانند امروز غروب یا فردا به دوحه خواهم رفت.

این اتفاق در حالی رخ داده است که پرسپولیس به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات به شدت از نظر پتانسیل و بازیکن در کمبود به سر می‌برد و باید دید برانکو چه تصمیمی در اینباره خواهد گرفت.

پرسپولیس در بازی رفت مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان امروز ساعت 12:30 تهران را به مقصد دوحه ترک خواهد کرد و روز سه شنبه به مصاف این حریف قطری خواهد رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۲۰۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان