//
کدخبر: ۱۲۱۷۱۵ //

استقلال مسی و رونالدو ندارد/ همه باید جلوی السد خوب بازی کنند

مهاجم پیشین استقلال می‌گوید این تیم با انگیزه‌ای که دارد،‌ می‌تواند السد را در تهران شکست دهد.

 استقلال مسی و رونالدو ندارد/ همه باید جلوی السد خوب بازی کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا عنایتی بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در دیدار با فولاد خوزستان، اظهار کرد: استقلال دچار نوسان در نتیجه‌گیری شده است. این تیم مقابل فولاد نمایش خوبی داشت و فقط در گلزنی ناکام بود. برای تیمی که در فصل نقل و انتقالات جابه‌جایی زیادی داشته است، چنینی نوساناتی طبیعی است. به هر حال استقلال بازیکنان زیادی را در تابستان از دست داد اما پتانسیل بهتر شدن را با بازیکنان جدیدش دارد. امیدوارم هماهنگی‌ که آبی‌ها به دنبال آن هستند از بازی با فولاد ایجاد شود و استقلال بتواند بهترین عملکردش را مقابل این تیم به نمایش بگذارد.

او افزود: این دیدار برای فوتبال ایران مهم است و دوست دارم هم استقلال بتواند از این مرحله سربلند بیرون بیاید و هم پرسپولیس جواز حضور در دور بعد را کسب کند. السد همانند استقلال و پرسپولیس محدودیت مالی ندارد و چندین برابر این تیم‌ها خرج می‌کند. در عوض استقلال انگیزه‌ای چند برابر حریفش دارد و همین مسئله به کمک شاگردان شفر خواهد آمد. امیدوارم بازیکنان بتوانند این نابرابری مال را با نمایشی خیره‌کننده جبران کنند و السد را در آزادی شکست دهند.

او درباره ناکامی مهاجمان استقلال در گلزنی مقابل پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان بیان کرد: وقتی یک تیم در گلزنی موفق نیست، کل مجموعه مشکل دارد. مهاجم هدف، پست حساسی است و من که ۲۰ سال در این پست بازی کردم، درجه حساسیت آن را می‌دانم. استقلال نتوانست در نقل و انتقالات مهام نوک شش دانگی مثل تیام را جذب کند. روح‌الله باقری در پست فروارد سایه بهتر عمل می‌کند و مرتضی تبریزی و الحاجی گرو تمایل به بازی در کناره‌ها دارند. گرو برای جا افتادن به عنوان مهاجم هدف به زمان احتیاج دارد. البته من فکر می‌کنم استقلال می‌توانست مهاجمی هم‌سطح تیام جذب کند زیرا به آن نیاز دارد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال اضافه کرد: کار استقلال و پرسپولیس مقابل تیم‌هایی چون السد و الدحیل که هزینه‌های زیادی برای بازیکنانشان در هر پست می‌کنند، سخت است. آن‌ها باید بتوانند از مالکیت توپ خود استفاده کنند و برای مهاجمانشان موقعیت‌سازی کنند.

عنایتی در پایان درباره کلیدی‌ترین بازیکن استقلال مقابل السد توضیح داد: استقلال بازیکن شاخصی ندارد که بخواهد نقش بازیکن کلیدی را در دیدار برابر السد بازی کند. همه استقلالی‌ها در سطح هم هستند و مسی و رونالدو ندارند. تمامی بازیکنان این تیم باید به اندازه کافی خوب باشند تا آبی‌ها بتوانند مقابل نماینده قطر نتیجه بگیرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان