//
کدخبر: ۱۲۱۳۵۱ //

قلعه نویی: با شرایط ایده ‌آل فاصله داریم/ تراکتورسازی شرایط خوبی دارد

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: این تیم دیدار قبلی خود را برده است و از نظر روحی و روانی برای بازی با سپاهان شرایط خوبی دارد.

قلعه نویی: با شرایط ایده ‌آل فاصله داریم/ تراکتورسازی شرایط خوبی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 ' امیر قلعه‌نویی ' عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان اصفهان با تراکتورسازی تبریز در گذشت ' سهراب سرابی ' معروف به ' سهراب بوقی ' لیدر پیشکسوت استقلال را تسلیت گفت.
وی با بیان اینکه دیدار سپاهان و تراکتورسازی شهرآورد فوتبال شهرستانی ها است گفت: این دو تیم و هواداران آنها ارتباط خوبی با هم دارند و من نیز از دو تیم خاطرات خوبی دارم.
قلعه نویی با بیان اینکه فردا بازی سختی را پیش رو داریم گفت: تیم حریف هفته گذشته پیروز میدان شد و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد.
وی گفت: تیم ما نیز هفته به هفته بهتر می شود ولی هنوز به خاطر 20 دقیقه پایانی دیدار با ذوب‌آهن در هفته گذشته از بازیکنانم گله دارم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: این تیم با جذب بازیکنان جدید در ترکیب خود تغییرات زیادی داشته است و هفته به هفته بهتر می شود.
وی با بیان اینکه تیم سپاهان با شرایط ایده ‌آل فاصله دارد گفت: در دیدارهایی که مساوی کردیم، حق مان برد بود و در این راستا از داوری هم ضربه خوردیم که در بازی با ذوب آهن نیز مشخص شد.
قلعه نویی از ' سعید آذری ' مدیر عامل باشگاه ذوب‌ آهن اصفهان به دلیل موافقت برای برگزاری دیدار سپاهان با تراکتور در ورزشگاه فولادشهر ( اختصاصی ذوب آهن ) قدردانی کرد و گفت: 40 روز در ورزشگاه نقش جهان بازی نخواهیم کرد تا کیفیت زمین چمن این ورزشگاه ترمیم شود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین با اشاره به اینکه این تیم در نتیجه گیری خوب عمل کرده گفت: کی‌ روش استنلی بازیکن خارجی سپاهان در دیدارهای گذشته وظایف خود را به درستی انجام داده و جزو بهترین های این تیم است.
قلعه ‌نویی همچنین درباره بازگشت ' احسان حاج صفی ' بازیکن سابق سپاهان به این تیم گفت: این بازیکن شاگرد من بوده و جزو بازیکنان با کیفیت است، او می‌ تواند به هر تیمی کمک کند بنابراین اگر قرار شد به فوتبال ایران بازگردد بهتر است به سپاهان بپیوندد.
وی همچنین حضور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی بازیکنان ملی پوش ( در گذشته سابقه بازی در لیگ های خارجی را دارند ) در ترکیب تیم تراکتورسازی را موجب ارتقای کیفیت لیگ فوتبال ایران دانست.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار فردا بازیکن محروم و مصدومی نداریم و فقط جلال علی ‌محمدی خواستار جدایی از این تیم شده است که او را در اختیار باشگاه قرار داریم.
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و تراکتور سازی جمعه شب ( ساعت 20 فرداشب) در ورزشگاه فولاد شهر برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان تا پایان هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای کشور با هشت امتیاز در رده دوم و تیم تراکتور سازی تبریز نیز با پنج امتیاز در رده نهم این رقابت ها قرار دارند.
8114/ 2093

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۳۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان