//
کدخبر: ۱۲۰۹۶۵ //

جام‌بزرگ: قسمت نبود مدالم خوش رنگ‌تر باشد

دارنده مدال برنز بازی های آسیایی اندونزی گفت: همیشه سطح مسابقات آسیایی بالاتر از همه مسابقات در آسیا است.

جام‌بزرگ: قسمت نبود مدالم خوش رنگ‌تر باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

مه‌لقا جام‌بزرگ بعد از کسب مدال برنز تیراندازی در رشته 3 وضعیت بانوان گفت: همیشه سطح مسابقات آسیایی بالاتر از نمام رقابت‌ها در آسیا است و تقریبا همه حریفان ما آسیایی هستند.ضمن اینکه چند کشور جدید هم به جمع رقبای ما اضافه شده بود و از همه مهمتر اینکه شرایط بچه‌های تیراندازی ما هم خیلی خوب بود. در کل لطف خداوند شامل حال من شد که بتوانم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. هرچند که به یک دهم اختلاف سوم شدم اما بازهم خداراشکر.

او ادامه داد:همیشه برای کسی که در فینال بازی می‌کند تیر آخر تعیین کننده است و این بازی هم از این امر مستثنی نبود. اینکه در تیر آخر بی دقتی کرده باشم را نمی‌توان گفت،هرچه رو به آخر می رفت هم فشار رویم بیشتر می‌شد و هم ضربان قلبم بالا می‌رفت.چون که من با هدف طلا در فینال حاضر شده بودم ، بازی را رها نکردم اما قسمت این بود که مدالی بهتر از برنز نصیبم نشود.

جام‌بزرگ با اشاره به نوسان خودش در مرحله مقدماتی خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز نتوانستم در وضعیت به‌زانو عملکرد خوبی داشته باشم با اینکه همیشه در به‌زانو عملکرد خوبی داشتم.اما در قسمت درازکش توانستم جبران کنم و فقط 2 نمره کم کردم در 40 تا تیر و در ایستاده هم توانستم با یک عملکرد متوسط فینالیست شوم.

او در خاتمه افزود: امیدوارم مدال بعدی ام خوش‌رنگ‌تر باشد و بتوانم سهمیه المپیک را نیز کسب کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان