//
کدخبر: ۱۲۰۷۵۰ //

عوام فریبی به سبک فدراسیون فوتبال؛ آیا شما اراذل و اوباش را نمی شناسید؟!

فدراسیون فوتبال ایران در تصمیمی جالب و کاملا مبتکرانه اعلام داشت که از این پس پیش از آغاز هر دیدار از لیدرهای باشگاه ها کارت ملی دریافت خواهد کرد!

عوام فریبی به سبک فدراسیون فوتبال؛ آیا شما اراذل و اوباش را نمی شناسید؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 هیچ کس نمی دانست که مشکل اصلی هیاهو ها و جنجال های این روزهای فوتبال ایران به دلیل ناشناخته ماندن لیدرهاست! چرا که آنها با تصمیم کارشناسانه و منطقی اساتید در فدراسیون لیدرها آغازگر و خط دهنده اغتشاشات درون ورزشگاه ها هستند و باید از آنها کارت ملی گرو گرفت تا اگر انسان های مودبی بودند پس از بازی کارت ملی هایشان را درب نگهبانی تحویلشان دهیم!

-41274

درگیری های استادیوم آزادی

عوام فریبی تا کجا؟ بحث چه بود و چه شد! هیچ کس نیست که بر رفتار و کردار برخی لیدر ها اعتراض نداشته باشد، اما آیا واقعا تعداد 10 الی 15 نفر لیدر می توانند اینگونه روی 100 هزار نفر در استادیوم ها تاثیر بگذارند؟ این منطق از کجا حاصل شده است؟ اصلا قرار بر این بود که هرچه سریع تر فروش بلیط های الکترونیکی در تمام استادیوم ها اجباری شود! پس چه شد که ماجرا به سوی لیدرها انحراف دادید؟

-222790

لیدرهای استادیوم آزادی

بر فرض اینکه لیدرها مقصر اصلی هستند! مگر آنها را نمی شناسید؟ آنها که در جلسات خودتان شرکت دارند و ماهانه به دستبوسی می رسند! اسامی کدام لیدرها را می خواهید؟ استقلال یا پرسپولیس؟ کدام جایگاه؟ بگویید تا خود همین هواداران به شما بگویند! میلیون ها هوادار پرسپولیس و استقلال لیدر های خود را از شهرستانی در سیستان و بلوچستان تا   تهران، می شناسند! آنگاه شما آنها را نمی شناسید؟ چرا با فرافکنی طلب کارت ملی می کنید؟ پرونده هایشان و معرفی نامه هایشان از سوی باشگاه ها بر روی میزتان است! زحمتی به آنها ندهید! هزینه اش 500 تومان کپی گرفتن از کارت ملی هایشان است!

-637658

لیدرهای استادیوم آزادی

سکو ها مشکل دارند! سکو ها ملتهب و نا آرام هستند، آنگاه لیدر ها را قربانی می کنید؟ چندین و چند گزارش مردمی می خواهید از اینکه لیدرها هواداران را مجاب به سر دادن شعار کرده اند و یا بالعکس خواسته اند که جلوی شعار ها و درگیری ها را بگیرند اما موفق نشده اند و هواداران کار خود را کرده اند!؟ چند نمونه می خواهید؟ آیا یک لیدر ظاهرا ترسناک می تواند از پس یک جایگاه 1000 نفره بر بیاید؟؟! حتما شوخی می کنید! آنها منزه از اتفاقات و حواشی نیستند! اما لطفا ناتوانی خود را بر گردن آنها نیاندازید!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان