//
کدخبر: ۱۲۰۶۸۶ //

خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا در یک قدمی باشگاه استقلال / ستاره سوم پر

باشگاه استقلال تنها تا 9 شهریور ماه مهلت دارد تا بدهی میلیاردی خود را تسویه کند.

خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا در یک قدمی باشگاه استقلال / ستاره سوم پر
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم بزرگ پایتخت در حالی خود را آماده رقابت در مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان آسیا می کنند که با داشتن بدهی های میلیاردی در یک قدمی حذف از این رقابت ها قرار دارند.

در حالی که در چند روز گذشته خبر  احتمال حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در رسانه های داخلی به دلیل بدهی پیچیده بود،  رقیب سنتی قرمز ها یعنی  باشگاه استقلال تهران هم وضعیت به مراتب بدتری را نسبت به رقیب سنتی خود دارا است.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC  تا تاریخ 9 شهریور  به تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مهلت پرداخت بدهی ها را داده  ولی باشگاه استقلال هنوز هیچ اقدام عملی را برای رفع این مشکل بزرگ انجام نداده است.

به گزارش برخی رسانه های داخلی باشگاه استقلال برای این که بتواند مجوز لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند باید بدهی 20 میلیاردی خود را که در AFC ثبت شده است را تسویه کند . اما جور کردن 20 میلیارد آن هم در این بازه زمانی محدود اصلا کار آسانی نیست، از باشگاه استقلال خبر می رسد که مدیران ارشد این تیم حتی پول دریافتی از اسپانسر  را نیز به عنوان بخشی از پیش قسط بازیکنان این فصل خود خرج کرده اند و هیچ پول دیگری در این باشگاه در حال حاضر وجود ندارد.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه استقلال پیش از آن بخواهد که دست کمک را  به سوی نهاد هایی چون وزارت ورزش بلند کند سعی در زنده کردن پول های بلوکه شده خود در آسیا دارد. حتی گفته می شود امیر حسین فتحی خود برای دریافت پول و یا گرفتن مهلت برای پرداخت بدهی ها به مالزی سفر کرده است.

با وجود این که حامی باشگاه استقلال اعلام کرده تمامی تعهدات خود را تا به این جای فصل جامع عمل پوشانده و هیچ کمکی نمی تواند در این مورد به آبی پوشان بدهد، فتحی و دستیارانش در حال مذاکره برای پرداخت زود تر از موعد  از سوی اسپانسر هستند.

مشکل اصلی باشگاه استقلال برای گرفتن مجوز  حضور در لیگ قهرمانان آسیا شاکیان داخلی است که به هیچ عنوان قصد ندارند به صورت اقساط مطالبات خود را دریافت کنند، میلاد فخرالدینی، وحید طالب لو از جمله این بازیکنان هستند که با دیدن سرنوشت  افرادی چون هاشم بیک زاده  طلب باقی مانده خود را فقط به صورت نقد می خواهند.

آبی پوشان پایتخت در حالی که این روز ها زیر نظر شفر در آرامش کامل به سر می برند فردا شب در هفته پنجم لیگ به مصاف فولاد خوزستان خواهند رفت  و سپس خود را برای میزبانی از السد در تاریخ دوشنبه 5 شهریور ماه آماده می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان