//
کدخبر: ۱۲۰۶۸۵ //

مدرک مربیگری A آسیا دلیلی موجه برای حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال؟!

با رونمایی فرهاد مجیدی از مدرک مربیگری A آسیا خود که به تازگی آن را اخذ کرده است، شایعات پیرامون حضور وی به عنوان سرمربی در باشگاه استقلال بیش از پیش شد.

مدرک مربیگری A آسیا دلیلی موجه برای حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

 فوتبال ایران اساس آن از سال ها پیش بر پایه اسطوره پروری چیده شده است و همواره هر باشگاهی علاقه مند است تا اسطوره خاص خود را داشته باشد که با نگاهی کوتاه به تمام تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یکی می توانیم حداقل به یک مورد از این اسطوره ها دست پیدا کنیم؛ اما در ارتباط با باشگاه های پرسپولیس و استقلال به دلیل حجم بالای هوادارانی که داشته اند این اسطوره ها پرشمارند.

فرهاد مجیدی یکی از اسطورهای باشگاهی فوتبال ایران که در دربی های پایتخت توانسته با درخشش های ویژه اش نامش را در این رقابت ها جاودانه کند و محبوبیتی دست نیافتنی را از سوی آبی های تهران نصیب خود کند و همواره از حمایت های ویژه سکو ها برخوردار باشد.

عمدتا هواداران متعصب و سرسخت باشگاه هایی چون استقلال و پرسپولیس در طول تاریخ نشان داده اند که همواره علاقه مند بوده اند تا چه در زمین و خارج از زمین و بر روی نیمکت از حضور اسطوره های محبوب خود برخوردار باشند، برای مثال پرسپولیسی ها تا زمان حضور علی کریمی در میادین، در هر دوره ای خواستار حضور این ستاره در ترکیب تیم خود بودند و پس از بازنشستگی اش برای در دست گرفتن سکان هدایت تیمشان لحظه شماری کرده اند و هنوز در انتظار حضور این ستاره محبوب در تیم خود هستند.

عمده خواسته های هواداران معمولا با منطق شدیدا تضاد دارد؛ این یک واقعیت است که همواره و در اغلب چالش ها به اثبات رسیده و هنوز هم می رسد! پروسه حضور علی پروین بر روی نیمکت پرسپولیس در دهه 80 چیزی جز آزار دادن این پیشکسون بزرگ و سو استفاده از نامش را برای آرام کردن سکو ها  در بر نداشت!

حالا استقالی ها به دنبال تجربه گذشتگان خواهان طی کردن همین مسیر هستند! حضور فرهاد مجیدی بر روی نیمکت تیم خود به عنوان سرمربی! این اتفاق هرگز نمی تواند برایشان موفقیتی چشمگیر و بزرگ را حاصل کند! چرا که منطق فوتبال به هیچ عنوان به یک گواهینامه فوتبالی نمی تواند اکتفا کند! اصلا از این حرف ها گذشته، فرهاد مجیدی تجربه 1 هفته مربیگری را دارد؟

این اتفاق برآیندی در نهایت چون ماجرای تلخ علیرضا منصوریان در بر نخواهد داشت، فرهاد مجیدی سال هاست که از فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران به دور بوده و هیچگونه شناخت حتی ساختاری از باشگاه محبوب خود را هم ندارد! او چگونه می تواند با گواهینامه مربیگری درجه A آسیا بهترین گزینه برای حضور بر روی نیمکت آبی ها باشد؟ مشخص نیست چه کسانی دست به تحریک هواداران می زنند، اما مشخصا آنها قصد نابودی استقلال و آینده اش و البته شخصیت فرهاد مجیدی را دارند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۰۶۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان